This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym stepher

Hejsa

Jeg søger nogle ca. priser på at komme rundt i Thailand.
    Jeg ved ikke endnu om det skal være bus, tog, fly eller? Hvad er jeres erfaringer???
    Jeg skal fra Bangkok til Chiang Mai, Chiang Mai til Koh Samui og fra Koh Samui til Bangkok.

Anonym mads andersen

Da jeg fik regnet det hele samme, brugte jeg ca 5000 om mdr.

Anonym KSM

Hej
    Tog priser kan du finde på nettet – søg på railway thailand. Husk at med tog “sparer” du også en overnatning. Fly priser også på nettet – aia asia.
    Med tog syd over skal du så tillægge er færge billet – kan ikke huske hvad det koster, men det kan du garanteret også finde på nettet, fx på kohtao online er der priser til koh tao og tror også der er til koh samui.
    Karin

Anonym Jesper Jensen

Airasia.com har ofte så billige flybilletter, at det ikke kan betale sig at tage tog eller bus.

Fordelen ved at flyve er naturligvis at det går meget hurtigere.

Jeg har lavet en enkelt søgning på Bangkok – Chiang Mai og prisen for en enkeltbillet blev kr. 200,-

Skal du med tog kan det være en god idé at tage et nattog, det er ganske behageligt og så sparer man jo en overnatning.

Omvendt går man om natten glip af en turen gennem landskabet og går dermed glip af denne oplevelse.

Anonym Anonym

Hej

Air Asia flyver fra Surat Thani til Bangkok for omkring hundrede kroner. One Way. Du kan selvfølgelig flyve begge veje

Fra Bangkok til Koh Samui kan du søge på “Lomprayah”. De kører luksusbus til Chumphon og sejler derfra via Koh Tao og Koh Phangan til Koh Samui med hurtigfærge.

Anonym Anonym

Min kæreste og jeg skal rejse rundt i Thailand og Malaysia til sommer… vi har selv lavet rejseruten og alle fly er booket…. 6 flyveture med Airasia… ialt 1650 kr. pr. person… inkl. 20 kg. bagage, mad, skatter og afgifter og forhåndsreservation af sæder samt ekstra forsikring.

Jeg har tidligere rejst rundt i Thailand med bus… det var da lidt billigere, men jeg har ikke lyst til at gøre det igen… så skulle det kun være, hvis jeg kunne tage afsted i meeget lang tid…og ikke bare i 6 uger… for sidst, da vi rejste rundt med bus, brugte vi næsten en hel dag på at få sovet ud efter 12 timer i en natbus, hvor jeg i hvert fald ikke ligefrem sov super godt…

Booker man flybilletterne i god tid, er de billige, og så giver jeg gerne den smule ekstra.. glæder mig super meget til, at vi bare skal flyve rundt, og ikke skal bruge 6 nætter i bus og efterfølgende en hel dag på at sove hver gang.

MVH Jannie

Anonym stepher

Tusind tak for alle jeres brugbare svar. Det lyder jo dejlig billigt 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account