Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3547715
     katrineebp

      Hej derude

      Jeg vil meget gerne rejse rundt og se dele af Asien med min rygsæk på ryggen. Jeg vil gerne opleve Burma, Thailand og Vietnam, men har desværre kun 1-2 måneder at rejse i pga. arbejde.
      Derfor kunne jeg rigtig godt bruge et par gode råd og inspirerende ideer fra mere erfarne Asien-backpackere 🙂
      Hvad jeg skal opleve, hvordan jeg bedst og billigst kommer rundt, og om jeg evt. burde overveje at skære et land fra? Og hvad i nu ellers kunne have på hjertet.

      Jeg har aldrig rejst alene før eller i Asien, så er hel grøn, og håber i vil komme med en masse dejlige svar.

      Knus

      #3547716
       Rejsestedet

        Hej Katrine!

        Det skal nok blive spændende! Du kan nå at opleve en masse på 1-2 måneder – Dog mener jeg at du skal have i hvert fald +1 måned, hvis du skal opleve alle 3 lande uden at have for travlt 🙂

        Hvordan du kommer billigst rundt, afhænger lidt af om du planlægger forud eller tager tingene dag-til-dag. I Thailand kan mange lokale steder ofte hjælpe mht. at finde transport.

        Der er så mange ting du bør opleve; dyrereservater, templer, Ø-livet, junglen, lokal mad. Du kan evt. gå ind på Google og søge “oplevelser Vietnam” og læse en masse godt der.

        Mht. rejsetips, så har vi nogle generelle råd på vores blog her: 11 gode rejsetips. Nogle gode tips til når du rejser i Asien.

        Jeg håber det hjalp dig lidt.

        Mvh
        Mikkel Henriksen
        Rejsekonsulent
        Rejsestedet.dk

        #3547719
         SebastianC86

          Hej Katrine.

          Hvor og hvornår var din plan, at besøge disse lande?

          Jeg lander selv i Bangkok d. 31 Dec-14, og er selv helt grøn på Asien og backpackererfaring, så hvis du er i enten Thailand eller Vietnam mellem 1/1-15 og 10/3-15, så send en besked afsted.

          Måske ville vi som 2 uerfaren backpackere, kunne støtte os op af hinanden mht oplevelse/rejsepartner eller bare for at sidde og drikke en kop kaffe.

          Det skal dog siges at jeg rejser alene ud i den store skønne verden, men altid er frisk på selskab.

          Mvh Sebastian

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account