Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Louise Madsen 1 måned siden.

• Afrejsedato: 01-04-2020
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Forfatter
     Louise Madsen 
    Deltager

Hey!!
    Mit navn er Louise og er 18 år gammel. Blev student i sommers så nu er jeg ved at arbejde og sparer penge op til at kun komme ud at rejse.

Derfor søger jeg en/flere rejse buddies (piger eller drenge) som er friske på at komme ud og opleve verden med mig! Jeg kun godt tænke mig at rejse rundt i sydøstasien (Thailand, Vietnam, Indonesien, Cambodia…) i en periode på 2-3 måneder fra ca. april eller maj, men i må selvfølgelig også komme med nogle forslag 🙂

Er selv en person som elsker at lære nye ting og opleve andre kulturer men er også meget spontan og siger ikke nej tak til en god fest og et par drinks på stranden 😉

Hvis du syntes det lyder interessant så kan du da bare kontakte mig via min email adresse eller min instagram (der svarer jeg nok hurtigere)
    insta: @_louisemadsen_

Glæder mig om at høre fra jer og at begynde at planlægge den her rejse sammen <33

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account