This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym soestroem

Hej fra juli og fra 6-7 måneder frem skal jeg rejse rundt i Asien. Med afsæt i New delhi og muligligt endestation i bangkok.. men det er svært at udregne en “nem” rute – idet burma står i vejen!

Den helt perfekte løsning ville være bare, at kunne rejse i gennem lande på lands, men noget tyder på at vi er nød til at flyve over burma og det vil være billigest fra Calcutta til bangkok – derfor måske droppe bangladesh?

Nogle gode ruter fra New Delhi til Bangkok?
    Vi er åbne for alle ruter og muligheder:)

Anonym Claus

Rejser du ikke ud for at få udfordringer?

Du har over et halvt år til rådighed og hvorfor søger du en nem rute?

Tak afsted til Indien og se hvordan turen udvikler sig. Undervejs vil du møde bunker af andre ligesindede, der har netop de samme overvejelser, som du har nu.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Hvis ikke I vil igennem Burma er der et par andre muligheder.

Fra Delhi op gennem Nepal og ind i Tibet. Derfra med toget til Kina og ned gennem Vietnam og Cambodia for at ende i Thailand. Men det kan godt være koldt i det nordlige Vietnam og Kina om vinteren. Og selvsagt også i Tibet.

Jeg tror jeg ville Rejse rundt og opleve det I vil opleve i Indien og så flyve til Bangkok fra hvor I nu havner i Indien. Det koster ikke alverden
    .
    God tur

Anonym Anonym

Claus : super fedt svar faktisk – bliver blot hurtigt fanget i dagdrømmeri og “planlæggeri”;) Men vil da helt klar tænker over dit svar, for friheden og mulighederne skal ikke indskærpes! Tak:)

Anonym Claus

Det kan jo være, at I synes godt om Indien, når først I er kommet afsted, men muligheden for, at det bare er for meget med alle de mennesker, køer på vejbanen og generelt kaos, at I hellere vil videre med det samme, er der jo også.

Burma vil jeg sige, at I bør besøge, via Bangkok. Landet har en meget venlig befolkning og er billigt at være i. Dog skal I huske at I skal have kontanter med. Altså nye USD. Der kan IKKE bruges kreditkort.

Tjek også Airasia.com, Jetstar.com for billige flybilletter. Asien og SØ-Asien er der bare så mange muligheder.

Indonesien, bare for at nævne et land, består af 2 mio kvadratkilometer. Hvor der er mulighed for at se vulkaner, drikke sig i hegnet eller dykke. Hvis man er til det.

Anskaf jer en guidebog, så find ud af, hvad I godt kunne tænke jer at opleve. Uden at binde jer fast på noget.
    På hostels møder I jo andre, der måske kommer den vej, I skal. Måske skal de også til samme land, som Jer osv.

Go tur…

mvh
    Claus

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account