This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sanne

Hej

Bangkok er helt sikkert værd at blive nogle dage i – vi var der i syv dage, det var skønt! Ellers er Koh Tao fantastisk, hvis I vil dykke. Koh Samui er skøn til at slappe af og bade på.. og så er det også bare en oplevelse at rejse fra sted til sted 🙂

Anonym MissAdventure

Jeg har været flere forskellige steder…. der er skøøønt i Thailand……. 🙂

Hvis I har en måned, ville jeg anbefale:
    * Bangkok: 3-4 dage (kan anbefale Hotel Rambuttri… super beliggenhed, billigt og den lækreste roof top pool med fantastisk udsigt over Bangkok)

Nattog eller med Airasia fra Bangkok til Chiang Mai

* Chiang Mai: 1 uges tid (kan anbefale Julies Guesthouse – og alle deres fantastiske udflugter/ture)

Airasia fra Chiang Mai til Phuket – sejle fra Phuket til Phi Phi

* Phi Phi: 4 dage (vi boede på Phi Phi hotel med den smukkeste havudsigt)

Sejle fra Phi Phi til Krabi

* Krabi: 4 dage

Fra Krabi til Koh Samui eller Koh Tao

* Koh Samui / Koh Tao: 1 uges tid

Fra Koh Samui/Koh Tao til Bangkok – fly hjem

Anonym loui0748

Hej alle

Jeg skal til februar en måned til Thailand med en veninde, og vi er nu så småt ved at planlægge turen. Er der nogen af jer, som har nogle gode råd til rejsen, eller steder som bare er et must? Vi er meget interesserede i kultur og natur.

Anonym LisbethFriis

Hej!

Jeg er ikke så bekendt med Thailand; har kun været der en enkelt gang i 2008.
    Vi startede med at tage 4-5 dage ud at sejle med husbåd på Khao Laem oppe ved Sanklaburi. Det kan du læse om her: http://www.lakesafarithailand.dk/

Det var en super måde, at starte 4 ugers ferie i hhv. Thailand og Nepal. Vi kom udenfor rækkevidde af Internet, mobiltelefoner, aviser m.m. og kunne bare nyde naturen og slappe af.

Venlig hilsen

Lisbeth

Anonym Line

Jeg mener at jeg gav lige under 2000 kr. for mit dykkercertifikat på Koh Tao for 2 år siden. Det var med 1 dyk i pool og 4 i havet. Jeg tog det hos Big Blue og oplevede kun meget kompetente instruktører. Der udover er det et godt sted at hænge ud både dag og aften, og så ligger det i den gode ende af stranden (d.v.s. ikke ved havnen)

Anonym loui0748

Hej alle
    Tak for jeres svar! 🙂

Det lyder virkelig som nogle gode steder! Hvad er mulighederne og priserne for at tage dykkercertifikat i Koh Tao? Det vil jeg nemlig rigtig gerne!

Anonym loui0748

Okay, det lyder super. Helt i retning med det jeg havde i tankerne 🙂 Havde frygtet at det var meget dyrere 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account