This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym larsson

Køb en Lonely Planet og vælg de absolut billigste backpacker hostels – Det er vejen frem hvis i vil møde massere af mennesker! 🙂

I skal helt sikkert til Koh Phi Phi, da det er det absolut sjoveste sted i hele Thailand.

Hvis jeg skulle vælge rute ville jeg sige Bangkok – Phuket (kun for at tage båden til Phi Phi) – Phi Phi – Samui – Tao – Phangan.. Eller omvendt..

God fornøjelse.

Anonym cilrob

Hej.

Vi er et par i 20’erne, som skal afsted til Thailand i Januar (3 uger)

Vi ønsker at i hvert fald at besøge øerne Koh tao, Koh phangan og Koh samui. Nogle der kan anbefale gode strande og hoteller?(max. 400 kr. pr nat pr. værelse)

Hvis vi også ønsker at besøge Koh Chang og Koh samet, hvordan fungere det med transport fra evt. Bangkok-Koh chang-koh samet – koh samui ?

I må meget gerne dele Jeres tips og oplevelser fra øerne i Øst 🙂

På forhånd tak!

Anonym Kasper Hertz

Vær opmærksom på, at vejret langt fra er godt på østkysten (Koh Tao, Koh Samui og Koh Phangan) i januar måned. Det er faktisk øernes værste sæson mht. regn, dårlig sigtbarhed (dykning) osv.

Vejret nede omkring Phuket, Phi Phi, Koh Lanta, Krabi osv. er meget bedre, da de ovre på vestkysten har højsæson i januar 🙂

– God fornøjelse med det hele.

Anonym Anonym

Hej.
    jeg er ikke helt enig i at det er nødvendigvis er dårligt vejr på østkysten i jan, har selv været der og der var sol fra morgen til aften.
    I skal helt sikkert prøve at ramme et fuld moon party på koh panang, der kommer op til 30.000 og fester i flere dage.
    hvis man ikke er til fest kan man jo bare nøjes med at se på, det er en oplevelse i sig selv.
    Den bedste bugt på koh panang er Haad Salad ligger på spidsen at nordkysten, det mest fantastiske sted for afslapning .
    Koh samui er en smuk ø, man kan evt leje en scooter og køre øen rundt på en dag, syntes ikke den er værd at bo på, da den er MEGET turistet. Phi phi skal man opleve, skøn atmosfære og mange gode ture med long tail både, man kan leje ved stranden for en dag, og komme til at snorkle de mest utrolige steder, gå ikke glip af en tur til bamboe island.
    vh sisse

Anonym Søren Hansen

Hej .

Jeg er lige kommet hjem fra en rejse i Thailand, hvor vi havde brugt Unique Travel, prøv at kig på deres hjemmeside, der er rigtig mange rejseforslag man kan læse lidt på.

Vh Søren

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account