This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Rygsækken skal jo først og fremmest passe til dig! Det allervigtigste er at du skal bære den rundt om livet – og ikke, som der er mange, der gør, rundt om hofterne! Når du spænder “livremmen” skal den sidde lige over hofterne, og skulderstroppene skal sidde helt til! Ellers får du ondt i ryggen!
    Derudover synes jeg det er en god ide, at rygsækken har masser af lommer, således det ikke bare er 2 store rum, og et par lommer i låget! Det er rart med små lommer til diverse ting, såsom toiletgrej, opladere, huer, handsker osv.
    En anden god ting er, at du har mulighed for at spænde ting uden på rygsækken (fx. sovepose, sko, håndklæder osv.)
    Mht. til størrelse er det meget individuelt! Men den skal være tilpas stor til at du kan tøj til alle tænkelige situationer, men den skal heller ikke være alt for stor, da man har en tendens til at fylde den helt op – hele tiden! Min egen er vidst nok 80 liter – og den er helt perfekt til mit behov, og jeg rejser ca. 6 måneder ad gangen, når jeg er afsted!

Håber du kunne bruge det til noget!

Rigtig god tur – Asien er fantastisk… Især som nybegynder…

Anonym Peter

Super.. Mange mange tak..

Anonym Anonym

Hej!

Held og lykke med Asien….

Jeg har selv en Haglofs, tror den er 60 eller 65 liter, og det er perfekt til mig! Tror det er meget individuelt! Men tænk også over at der ikke skal være alt for meget plads(man betaler jo for overvægt i flyene!)

God tur….

Anonym DenUngeHrPedersen

Jeg er sprit ny i det her… Jeg vil rigtig gerne til østen og backpacke, men hvor stor en rygsæk skal jeg købe og er der nogen mærker jeg skal gå efter og mærker jeg bestemt skal undgå?? Jeg har kigget på en Bergans 85L og en lignende Berghaus..

-Peter

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account