This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym phoebes

Jeg skal til kenya i 3 måneder her til november men er i tvivl om hvor stor en rygsæk man ska ha med…Havde selv regnet med en 50-60 liters rygsæk…er det for meget eller for lidt?

Anonym Anonym

hej hej,, vi skal selv derned …. vi tager hver en 60-70 L med også en lille rygsæk også, som vi bruger som håndbagage og dernede til safariturerne osv..

Anonym Pernille Jakobsen

hejsa….
    Jeg skal ttil Tanzania og Kenya 2 mrd her til sommer og har lige købt en ny rygsæk på 70L. Den kan godt nok virke lidt stor på en pigeryg – men på den anden side…. jeg er sådan en, der skal have MANGE ting med hjem fra de steder jeg besøger….. Så sys 70L er meget optimalt. På min rygsæk er der “indbygget” en lille rygsæk som man kan hæfte af og på – på den måde behøver jeg ikke tænke over en ekstra taske når man skal på småture – det synes jeg er ret smart!

Anonym Pia

Hej Pernille.

Jeg er også på jagt efter en rygsæk og har lidt kig på en model fra Lowe, hvor toppen kan tages af og bruges som tur-rygsæk.
    Nu bliver jeg jo lidt interesseret i, hvilken rygsæk du har købt ?
    Hvad er det for et mærke/model ??

M.v.h. Pia

Anonym Pernille Jakobsen

Hej Pia.
    Jeg har købt en fra Everest ( købt den i Stadium til 799kr ) På den står der Everest Travel BP 70L.
    Det er ikke en pigemodel ( desværre – de sidder lidt bedre i forhold til brystparti og hofter!, men sys bare denne var ret god og have på!)
    Håber det var hjælp nok – ellers må du endelig skrive.
    Pernille

Anonym phoebes

Mange tak for alle svarerne:)

Havde bare set at mange skrev at de kun havde en 40-50 liters taske med, men det synes jeg var en meget lille taske.
    Jeg har selv kig på en Nordpol Summit 70 liter til 600,-Er der nogle som ved noget om dette mærke?

Anonym unnur (iceland)

hejsa,
    after 6 lange rejser med en rygsæk ville jeg bare sige at det er fint at ha en sæk paa 60 – 70 liter fordi du vil helt sikkert kobe mange ting ( hvis det som du kober er ikki stort er det bedst at tage det med i din rygsæk fordi hvis det sendes skal du betale afgifter) men…. du skal ikke tage mere end 7-10 kilo med, fordi den fyldes meget snart og du kommer til med at hade den hvis den er for tung.
    good luck

Anonym Signe-Alex

Angående Nordpol rygsæk. jeg har en Nordpol hike 5500 som jeg syns er tilfredstillende. har brugt den på vandreture og skal have den med på 4 mdr rejse til Thai, Viet, Aus og Nz til efteråret..
    En godt mærke til en rimelig pris.

Anonym Signe-Alex

Angående Nordpol rygsæk. jeg har en Nordpol hike 5500 som jeg syns er tilfredstillende. har brugt den på vandreture og skal have den med på 4 mdr rejse til Thai, Viet, Aus og Nz til efteråret..
    En godt mærke til en rimelig pris.

Anonym Anonym

Hej Pernille.
    Jeg skal til Asien i 3mdr og har købt en rygsæk på 55L, en pigemodel fra McKinley! Ham jeg købte den af anbefalede at jeg som pige max købte en taske på 55-60L, da den ellers ville blive alt for tung og for hård ved kroppen….men det er selvfølgelig smag og behag ;o)

Rigtig god tur!

Mvh Stine

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account