This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mynda1

Søger en interrail ryksæk i god stand. Gerne min 65 l. I en fornuftig prisklasse:-)

Anonym Amanda

Mangler faktisk evt 2 stk. Hvad er forskellen udover prisen?

Anonym Rasmus

For at undgå misforståelser… mine er ikke til salg 😉 Skal selv ud at rejse med kæresten om 2,5 måned.

Hos Jysk Rejsebureau i Århus havde de mange nye og brugte rygsække af de bedste kendte mærker og kvaliteter.

På de nye rygsække giver de rabat hvis man køber en rejse gennem dem. Ellers er prisen ca. den samme som man kan finde andre steder.

Det er på de brugte man kan spare utrolig meget, hvilket vi gjorde (uden man skal købe rejse hos dem). De bliver billigere jo længere tid de har været med på farten fra tidligere backpacker, som har lejet dem hos jysk.

Der er absolut ingen forskel på de brugte kontra de nye udover indpakningen og en manglende keyhanger (clips) på den ene. Der er henholdsvis 3 og 6 måneders slid fra ture i Australien hvilket man overhovedet ikke kan se. De er rigtig fine!

Anonym Rasmus

Hejsa

Har for ganske kort tid siden købt to haglöfs SEC q65L + en 75L hos Jysk Rejsebureau (i deres fysiske butik) til henholdsvis 900 kr og 650 kr. pga. de havde været brugt til backpacking i 3 mdr. og den billige i 6 mdr. De er så gode som nye og der er fuld garanti på dem.

Hilsen Rasmus

Anonym Malene Honore

Jeg har 3..1 65 Liter 2 stk 60 Liter..ring for info 27217020 fredericia

Billige.Other

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account