This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TMaigaard

Halløja!

Jeg har fundet mig en rygsæk med camouflage udsmykning…ser i det som et problem eller en dum idé? Jeg skal på en lille jordomrejse, og jeg er i tvivl omkring, om det er en dum idé at have en taske med sådan en udsmykning?

/Thomas

Anonym Lisbeth

Personligt ville jeg vælge ikke at bruge den, men det afhænger også lidt af, hvor voldsomt det er og hvor du skal rejse. Det er efter samme princip, som jeg heller ikke flashede det danske flag ude i verden under ‘Muhammed krisen’. Ikke fordi jeg ikke ville stå ved, at være dansker, men en manifestation af det kunne have provokeret situationer frem, som ikke var nødvendige.

Det kan spare dig for nogle misforståelser og dumme situationer, hvis din person og din bagage er rimeligt neutral og kulturelt passer rimeligt ind, i det område du opholder dig i.

Anonym Anonym

Mange tak for svaret, Lisbeth.

Tasken er dækket af fuld camouflage mønster (lys og mørke grøn, samt sort). Jeg ser personligt ikke selv på det som noget problem, men som du selv nævner, så ønsker jeg ikke der skal opstå nogen konflikter eller misforståelser omkring det.

Jeg skal på en lille jordomrejse, hvor jeg både skal til Sydamerika, Mellemamerika, Amerika, Oceanien og Asien.

Anonym fighter88

jeg ville slet ikke have noget noget imod at rejse med sådan en rygsæk, og da slet ikke i de lande du skal rejse i..
    Arbejder selv i forsvaret, og vil faktisk sige at det vil være en rimelig god fordel for dig i amerika. Amerikanere er vilde med deres militær, og du vil helt sikkert nemt komme i kontakt med lokale som har en sjov og spændende historie fra deres tid i militæret. 🙂

Anonym amboye16

Jeg ville heller ikke have problemer med at rejse med en camouflagerygsæk. Det var nok ikke umiddelbart den, jeg ville vælge, hvis det var udseende jeg gik efter, men var det den, der sad bedst, så pyt da med udseende.

Som fighter88 også skriver, så får du måske nogle sjove samtaler med folk netop pga rygsækken.

God tur

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account