This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anne

Jeg har rejst en del i Asien, og hver gang har jeg været rigtig glad for min rygsæk. I byerne er der ofte meget trafik, der altid er kaotisk, og fortovene bliver brugt til alt muligt andet end at gå på.

Anonym Trine

Ja det er selvfølgelig rigtigt 🙂 Må lige overveje igen 😀

Anonym Anonym

Trollyer er praktiske, hvis du kun rejser med taxa, bor på hoteller med elevator og kun rejser i byer, ellers ikke.

Anonym Anonym

Jeg rejste med rygsæk de første par gange,men er gået over til Trolly,da de er nemmere at slæbe rundt med… og har ikke fortrudt mit valg..

Anonym Nathalie

jeg tog en rygsaek med og troede at jeg var saa praktisk, men nej hvor har jeg fortrudt det. nu har jeg koebt en trolly 🙂 med mindre du ved at du vil vandre MED alle dine ting saa brug en trolly 🙂

Anonym TrineRasmussen

Hej alle.. Jeg overvejer at tage ud og rejse i en 3-4 måneder her til vinter og mit spørgsmål er; hvorfor egentlig en rygsæk ? Hvorfor tager man ikke en trolly med ? Det er vel begrænset hvor meget man skal rende rundt med den og en trolly må da næsten i alle omstændigheder være nemmere at slæbe med ? Jeg har ikke prøvet det før så håber i kan hjælpe mig ? 🙂

Mvh Trine.

Anonym Stine

Kommer meget an på, hvor du skal hen kunne jeg forestille mig. Med jeg rejser med rygsæk og kan ikke anbefale det. Kina, USA og New Zealand er i hvert fald steder, hvor man sagtens kan rejse med trolly – endda med fordel. I Kina syntes de faktisk rygsæk er underlig og spørg hvorfor man ikke bruger de her smarte trolly i Danmark.

Anonym Trine

Den deler vidst lidt vandene den her 🙂 Jamen jeg skal til mellemamerika ?

Anonym AnneDybkjær

Jeg ville til hver en tid vælge en rygsæk. For mig er en trolley besværlig i alle tilfælde hvor der ikke er en jævn, asfalteret vej.
    Jeg var selv i bl.a. Mellemamerika i vinter og jeg er glad for det var en rygsæk, jeg havde med. Jeg oplevede at flere af de steder jeg boede, enten havde en masse trapper, grusstier eller andet der havde været mere besværligt med en trolley. Derudover synes jeg det er rart at have begge hænder fri, når man går rundt (eks. i storbyer) – og du skal heller ikke tænke så meget på hvor du nu kan trække din trolley, for rygsækken følger jo bare med 😉
    Jeg ville vælge en rygsæk, ingen tvivl om det! Og husk, at man i dag kan få rygsække hvor det meste af fronten kan åbnes, så man stadig har overblik over hvad man har med sig…

Anonym Anonym

Jeg er helt enig. Også en stemme rygsæk herfra.

Anonym Anonym

Jamen nu er det faktisk mellemamerika turen går til, så det bliver nok en rygsæk 🙂 Men tak fordi i gider hjælpe, det er skønt !!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account