This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa! Jeg skal rejse i alt 5½ måned.. 4 måneder i mellemamerika og halvanden måned i Californien..

Jeg skal bruge en backpackerrygsæk.. men hvilken en skal jeg vælge? Har læst mig lidt frem til at mærket Haglöfs skulle være rigtig godt..?? Så vidt jeg kan forstå er den de hedder sec afløseren til den der hedder shosho.. Jeg kan få en sec til ca 1300 kr i ny tilstand, men har set en shosho der har været brugt i 3 måneder til 900 på den blå avis.. Hvad synes I jeg skal vælge?

Jeg har også set en brugt McKinley til 300, men er lidt betænkelig ved den meget billige pris.. Nogen der har erfaringer med disse mærker, som kan fraråde/anbefale disse, eller måske nogle helt andre..? Jeg vil gerne have god kvalitet, men har heller ikke lyst til at betale en milliard..

Hilsen Louise

Anonym Louise

Jeg skal til El Salvador og Guatemala.. Men det er først til august. Jeg rejser med organisationen Global Contact for at lave frivilligt arbejde =)

Anonym jensenlisbeth

Jeg har selv en Sec Q 65L der kan udvides til 75L, og kan varmt anbefale dem. Den model jeg har, har “kuffertåbning” i fronten. Det gør at man ikke skal have alt ud af tasken for at få det op der ligger i midten… Rigtig smart løsning! De fleste af Sec-modellerne er behandlet på en måde så de kan tåle regn (dog ikke i stride strømme) uden at indholdet bliver vådt.

Anonym Daniel Madsen

Dette er et nok det mest stillede spørsmål.. :o)

Jeg har købt en 70L hos Stadium til 799,-

Den er jeg meget glad for….

http://www.stadium.dk/

Anonym kresen

hey louise, tænkte på hvor skal du hen i mellemamerika?? jeg tager selv afsted lige om snart, og skal være der nede i 6 måneder+ (hvis pengen er til det)

Anonym Louise

Hehe, det er altid rart at vide 😉 Min veninde skal måske også med, og vi havde faktisk talt om at tage et smut til Honduras på weekendtur, men aner self ikke hvor eller hvornår.. =) Men godt at vide, vi ikke er de eneste danskere i området!

Anonym Shyn

Hej skal selv 2½ måned til Asien, jeg har selv lige invisteret i en Osprey Waypoint 80L Backpack. Bestilte den fra USA til ca. 1500, men blev snuppet i tolden så kom til at betale den danske pris på ca. 1900.
    Den er rummelig, konfortabel, har daypack, og flere forskellige bæremetoder. Selve mærket Osprey har også rigtigt godt ry, ligesom fx. Gregory, og mener også den har mange års garanti 🙂

Anonym kresten

tror jeg befinder mig i honduras det meste af min tid der nede… så hvis du kommer forbi bay island så er der en dansker:D

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account