This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym andreasc

Hej, jeg skal ud og rejse med 2 venner her til januar. Jeg ville hører om en 80 l rygsæk er for voldsomt at have med, når vi skal afsted i 4-5 mdr.

jeg har kigget lidt på denne her:
    http://www.travelshopone.dk/productDetails.aspx?PO=149&PI=150

Vil meget gerne hører jeres mening.

Mvh Andreas

Anonym Daniel Madsen

Hej..

Min er 75l og det passer helt perfekt til mig…

Men tag i Stadium og køb tasken der… Så kan du spare ca. 1000 kr. som du så kan bruge på din ferie…

Og min har holdt fint i gennem nu 3 år. og 4 mellem store rejser… og 3 små. Og den skal nok holde de næste mange rejser endnu…

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Jeg fik et meget klogt råd dengang jeg købte min rygsæk i Eventyrsport.

Jo større rygsæk du har des mere vil du putte i den. Hvis du køber en mindre rygsæk bliver du tvunget til at begrænse dig.

Jeg ville også have en 80l rygsæk, men blev anbefalet en 60l. Jeg endte med et kompromis og tog en på 70l.

Jeg var væk i 1 år og der var mere end rigeligt plads. Jeg bevægede mig igennem flere klimazoner indenfor kort tid og derfor havde jeg tøj og udstyr med til både sommer og vintervejr. Derudover en sovepose som fyldte 1/4 af rygsækken. Så hvis du dropper soveposen kan du sagtens klare dig med mindre.

God tur

Anonym andreasc

ja okay, smutter ned i stadium her en af dagene og kigger. det jeg synes var smart ved den taske i linket, er at der er en “indbygget” lille rygsæk i.

Anonym Anonym

Hej
    Min er 65l og har altid været rigelig stor. Men jeg har heller ikke haft brug for vinterjakker og varmt tøj. Jo mere tøj du tager med jo sjældnere får du vasket og jo større er chancen for at din rygsæk kommer til at lugte.

Bedste råd når du skal købe er at du skal købe en der kan åbne på siden og ikke kun i toppen. Det bliver du usandsynligt glad for..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account