This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym gydegaard82

Hej Alle :o)

Jeg har brug for et god råd med på vejen.
    Jeg rejser afsted med en veninde til januar til Cambodia, Laos, Thailand og Malaysia/Borneo.
    Vi skal være afsted 6 uger.
    Hvad er jeres erfaringer mht str på rygsæk?
    Jeg var i juli måned afsted i 14 dage til syamerika md en 30L rygsæk uden problemer men må ærligt indrømme jeg er lidt på bar bund når man kommer over de 14 dage. Skal man bruge mere plads eller er det bare fyld?

Mvh Sinni

Anonym Daniel Madsen

tag i Stadium….. min er 75 L. den passer til alle rejser…

Anonym Rosa H

Hejsa
    Mener at man siger at en rygsæk til kvinder max skal være 65L.
    Men min erfaring er også at man ofte tager for meget med sig på sin rejse. Der er ikke mange steder hvor man ikke kan få vasket sit tøj undervejs. Så hvis man pakker sin rygsæk med omtanke vil der også være plads til at tage købte ting med hjem.
    God rejse
    Rosa

Anonym gydegaard82

Tak for svar :o)

Ja det er lige det med en gylden middelvej.. Gider ikke slæbe for meget med, men vil heller ikke undvære lidt ekstra plads..

Sinni

Anonym Apa

Jeg har rejst i 3 måneder med 65 liter,og der havde jeg rigeligt med plads, så hvis du tager en taske på 40-50 liter, så skulle du være godt dækket ind til 6 uger…
    Rigtig god tur 🙂

Anonym Magnus

I Thailand, Laos og Cambodia er det nemt og billigt at få vasket sit tøj, så du behøver ikke at tage ret meget med. Jeg kunne forestille mig, Malaysia og Borneo er lige så nemme hvad det angår. Jeg plejer at rejse med ca. 40 L og det er nok til rejser på flere mdr. Tag hellere lidt med og køb, hvad du måtte mangle. Det er langt billigere end i DK og du kan få alt, hvad du har brug for.

Når du allerede en gang har rejst med en lille rygsæk, kender du fordelene ved det 🙂

God tur!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account