This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym qua

hej.
    jeg tager til asien her om et par måneder for at rejse rundt som backpacker, jeg vil rundt i mange forskellige typer teræng. Så jeg har tænkt meget på hva jeg skal have med i min rygsæk ?

Har en liste her som i lige kan se. Og vil blive glad hvis i vil sige hvad der mangler.. 🙂

7x boxeshorts
    7x strømper
    3x shorts (Hvilke shorts syntes i er de bedste at rejse i? evt. et link til et billed så jeg kan se hva type i mener)
    2x bukser (hvilke slags vil værer bedst ? Har tænkt på et par cowboybukser os, til når jeg skal fører mig frem i byen.? hehe )
    4-5x poloer og t-shirts.
    1 langærmet skjorte
    2 kortærmet skjorter
    1-2x alm. trøjer (For lidt ?)
    Toilet grej
    strømadapter
    kamera
    schweizer kniv
    et par bøger

Når jeg tager afsted har jeg nok et par trænings bukser på, en t-shirt/polo og en sommerjakke der os er regntæt og et par kondi-sko..

Jeg har tænkt mig at købe et par trekking sko som noget af det første når jeg lander i bangkok.

Er der noget der mangler ?
    Hændklæder kan man vel lige så godt købe der nede? lige som med sandaler? trekking sko, bade shorts og ? ?

Anonym Anonym

Hej.
    Jeg kiggede på din rejselise og ville give dette forslag. Har gået ud fra det er varme lande i asien du overvejende skal til.
    (alt er inklusiv det tøj du rejser derud i)
    5 boxershorts.
    2 – 3 par strømper. Du vil sikkert gå mest i klip klappere.
    4 – 5 tshirts/undertrøje
    Lang skjorte (hvis du får brug for en kan du sagtens købe)
    1 kortærmet skjorte. Igen køb en til hvis du mangler. Hellere rejse med for lidt og så anskaffe end med for meget.
    1 evt. windbreaker afhængig hvor du lige rejser
    1 joggingbuks/evt bukser med en masse lommer.
    2 par shorts, helst med mange lommer.
    1 hættetrøje
    1 bog, så kan du altid sælge den læste og få en anden.
    Jeg har gode erfaringer i at trekke i gode løbesko. På den måde har mman lidt mindre vægt at slæbe rundt på.
    evt. en lille first aid pakke med (kan købes i friluftsland)
    1 cowboybuks.

Jeg syntes selv en rygsæk på 45 liter er nok. På den måde tvinges man også til at begrænse sig. Samtidig er det ingen sag at få vasket sit tøj.
    Håber du kan bruge forslaget. God rejse!!!

Anonym mbeltoft

Prøv at kigge på http://www.onebag.com/

Det er en webside dedikeret til hvad og hvordan man bør pakke. Den har rigtig mange gode tips og tricks til hvordan man begrænser sig mest muligt når man skal ud og rejse.
    Har selv lige købt en Everest travel 50L i Stadium med det ene formål at begrænse hvad jeg tager tager med.

Jeg skal selv 2 måneder til asien fra midten af april. Hvornår skal du afsted? Det kan være vi kan mødes dernede?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account