Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531597
     Hedegaard2

      Hej BP:)

      Skal 4-5 måneder til australien og skal derfor ud og finde en rygsæk.. er det til at få noget okay udstyr til under 1000,- ?
      Nogen der evt. vil anbefale én? 🙂

      #3531600
       mortenmj

        Jeg har en Haglöfs OXO 650….den er jeg meget glad for.
        Købte den i eventyrsport…den står til 1599 lige nu, hvis du bare bliver medlem inde på deres hjemmeside, hvilket er gratis.

        #3531615
         Anonym

          Har en asivik hiker 50 L som jeg gav 700,.+ regnslag for inde i fritluftliv i københavn.. super god taske meget slidstærk.

          #3531621
           Dennis

            Her finder du hvad du skal bruge:
            http://www.travelshopone.dk/productPage.aspx?menu=56

            Jeg har selv bla Ferrino Voyage 80 – den har holdt flere lange ture uden problemer og er stadig som ny – den er sgu knap beskidt og jeg har aldrig renset/vasket på den 🙂

            #3531608
             AnneDybkjær

              Du kan overveje at købe den over nettet.
              Jeg har selv købt en fra Deuter, 65+15 L på outdoorgb.com. Den koster 2100 Dkr. i friluftsbutikker – jeg købte den på nettet til 1250 Dkr. inkl. levering, så der er meget at spare. Det er præcis den samme taske – bare billigere.

              Du kan starte i de forskellige friluftsbutikker og finde den der sidder bedst på dig og derefter gå hjem og google modellen. Typisk tager det højst en uge og så er tasken leveret.

              #3531631
               bawan zada

                ka du lide cumshots? det ka jeg!

                #3531637
                 Magnus

                  Hej plejer at rejse med Haglöfs tight xx-large og kan kun komme på én klage om den: den har ingen udvendig lomme til vandflaske. Ellers næsten den perfekte rejsetaske i mine øjne.

                  Den kan fås bla. her, men jeg fik den til under 1000 kr. i LIC (på papiret kun for medlemmer men det plejer ikke at være et problem:

                  http://www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=1004731&PIdx=8

                  #3531656
                   ChellBabs

                    Vi har købt 2 brugte ved Jysk Rejsebureau som er i næsten ny stand 🙂 mande tasken kostede 600kr. og dame tasken kostede 700kr. Det er også Haglöf og det kan klart anbefales hvis man vil spare penge 🙂
                    Det behøves ikke være ved Jysk, men kig efter en brugt, det kan klart betale sig 🙂 god tur!

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account