This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hedegaard2

Hej BP:)

Skal 4-5 måneder til australien og skal derfor ud og finde en rygsæk.. er det til at få noget okay udstyr til under 1000,- ?
    Nogen der evt. vil anbefale én? 🙂

Anonym mortenmj

Jeg har en Haglöfs OXO 650….den er jeg meget glad for.
    Købte den i eventyrsport…den står til 1599 lige nu, hvis du bare bliver medlem inde på deres hjemmeside, hvilket er gratis.

Anonym Anonym

Har en asivik hiker 50 L som jeg gav 700,.+ regnslag for inde i fritluftliv i københavn.. super god taske meget slidstærk.

Anonym Dennis

Her finder du hvad du skal bruge:
    http://www.travelshopone.dk/productPage.aspx?menu=56

Jeg har selv bla Ferrino Voyage 80 – den har holdt flere lange ture uden problemer og er stadig som ny – den er sgu knap beskidt og jeg har aldrig renset/vasket på den 🙂

Anonym AnneDybkjær

Du kan overveje at købe den over nettet.
    Jeg har selv købt en fra Deuter, 65+15 L på outdoorgb.com. Den koster 2100 Dkr. i friluftsbutikker – jeg købte den på nettet til 1250 Dkr. inkl. levering, så der er meget at spare. Det er præcis den samme taske – bare billigere.

Du kan starte i de forskellige friluftsbutikker og finde den der sidder bedst på dig og derefter gå hjem og google modellen. Typisk tager det højst en uge og så er tasken leveret.

Anonym bawan zada

ka du lide cumshots? det ka jeg!

Anonym Magnus

Hej plejer at rejse med Haglöfs tight xx-large og kan kun komme på én klage om den: den har ingen udvendig lomme til vandflaske. Ellers næsten den perfekte rejsetaske i mine øjne.

Den kan fås bla. her, men jeg fik den til under 1000 kr. i LIC (på papiret kun for medlemmer men det plejer ikke at være et problem:

http://www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=1004731&PIdx=8

Anonym ChellBabs

Vi har købt 2 brugte ved Jysk Rejsebureau som er i næsten ny stand 🙂 mande tasken kostede 600kr. og dame tasken kostede 700kr. Det er også Haglöf og det kan klart anbefales hvis man vil spare penge 🙂
    Det behøves ikke være ved Jysk, men kig efter en brugt, det kan klart betale sig 🙂 god tur!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account