Sådan som jeg har lært at indstille en rygsæk er (Jeg har selv en ShoSho 7000:
1. Sørg for der er vægt i rygsækken
2. Først løsnes alle stroppene
3. Tag sækken på ryggen og spænd hoftebæltet så det sidder godt fast og sækken hviler på toppen af hoftebenet
4. Herefter justeres rygstroppene og højde indstillingen i rykken indtil det føles godt.*
5. Sørg for det meste vægt skal ligge på hoftebenene.
*For ShoSho så kan man justere hvor højt skulderstropperne går ind i rygsækken. Løsn det velcro der sidder og træk op i det “øje” der er over den plade stropperne ender i. Så skulle du gerne kunne justere op og ned..
Og husk at sørge for at det tungeste grej ligger højt oppe tæt ved skulderbladene så vægten af sækken lige ned og ikke trækker bagud
Håber det kan bruges..
Mvh
Henrik
P.s. http://www.backpacker.dk/guiden/foer_rejsen/artikler.asp?id=174#Rygsækken Mere udførlig beskrivelser