This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle!

Nu er jeg så kommet så langt i mine rejseforberedelse, at jeg skal ud at invistere i en rygsæk! – Sværere end jeg lige troede!

Jeg skal på en 5 måenders lang backpacking tur til Asien og Oceanien, nærmere bestemt Thailand, Laos, Vietnam, Cambodia, Malaysia, Singapore, Australien, New Zealand og Fiji øerne.

Når det så er sagt, har jeg brug for lidt hjælp!! 🙂

1. Hvilke mærker kan anbefales/ikke anbefales?
    2. Hvor stor skal den være?
    3. Er det en god idé at rygsækken har mange ydre lommer, eller er det irrelevant?
    4. Hvor stor skal en dags-udflugts rygsæk være? Én man også har på (bare foran) når man transporterer sig.

Håber at høre fra nogle med erfaringer! 😀

Mvh. Anne

Anonym sophiekongsbak

Hej Anne.
    Jeg har selv været rigtig glad for min Haglöf ShoSho-backpack.. Den har været med mig på Interrail, hvor jeg gik meget med den og så har jeg brugt den da jeg boede og rejste i Sydamerika..
    Så vidt jeg ved er den på 60liter, men er ikke helt sikker. Man kan også få den på 70 liter, men jeg har været rigtig glad for størrelsen på min.
    ShoSho’en har en del ydre lommer, men det er nu rart, at man kan komme til tingene, og desuden har den et regn-overtræk, som også kan bruges til at holde langfingrede folk væk fra lommerne.. 🙂
    Men jeg vil råde dig til at tjekke ud på nettet, hvad der anbefales, evt på forskellige trekking- og backpackersider, for de har virkelig fingeren på pulsen, og det er vigtigt at købe en taske, som du bliver glad for og kan rejse med i mange år i fremtiden..
    Go tur!
    Hilsen Sophie.

Anonym Anonym

hej Anne, det som jeg har fundet ud af med rygsæk, er at det er en rigtig god ide og shoppe lidt rundt, det vil sige går i flere butikker og PRØV dem… gerne med en del vægt i, så kan du lyn hurtigt mærke om det er en der sidder godt på ryggen, det er også meget rart og høre “eksperterne” i de forskellige butikker de har næsten alle nogle gode tips…

Men rigtig god tur…
    Mvh Anders..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account