This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Julies

Mig, min mand og vores to piger på 2 og 7 år vil gerne en tur til Grækenland. Vi havde forestillet os at rejse lidt på må og få med rygsæk på. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvor vi kan tage hen? Er det nemt at finde overnatning undervejs eller skal man planlægge det hjemmefra? Vi har boet i Asien de sidste 5 år og er vant til at rejse med pigerne, men har ikke gjort det som rigtig backpacker tur før. Er der nogle gode råd omkring pakning og planlægning når der er børn med? Skal vi fx tage klapvogn med eller nøjes med vores “babyrygsæk” eller en slynge selvom hun er blevet lidt stor og tung til den? Håber i har nogle gode råd 🙂 Hlsen Julie

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Selvom det er mange år siden,jeg har back packet i graenkenland, ville jeg tro man har samme muligheder som den gang.
    Hvis i flyver til öen santarion, kan i rejse rundt i det graeske ö hav, hvor i kan bruge de lokale faerger, som de lokale bruger, tjek det ud, i kan bo på de lokale vanderhjem ,ved ikke om stadigvaek kan overnatte på camping pladser, men helt klart masser af muligheder, et godt valg, god mad og flot land, god rejse lars

Anonym Julie

Hej Lars, tak for dit svar. Vi har besluttet at vente med Grækenland til næste år så vi har lidt bedre tid til at planlægge. Vores ferie i år er planlagt til slut juli og vi fandt ud af at det ikke lige er det bedste tidspunkt at rejse i Grækenland på – så vi venter til næste forår, men tips’ne er jo lige gode af den grund 🙂 – og vi glæder os allerede! Tak fordi du tog dig tid. Julie

Anonym Michael Kragelund

Flyv til Santorino eller Athen, Piræus (Fastlandet må ej glemmes når man tager til Grækenland. Athen er et kulturelt mekka, og der er stadig historiske monumenter fra det gamle Grækenland, f.eks. Olympen). Tag derfra en af de mange færger, ud til en af de græske øer. Jeg var selv på Santorino og Naxos i sommers, og der er rigtig gode muligheder for overnatning samt rejsen videre. Vær dog opmærksom på, at især Santorino er et overfyldt paradis i juli og august måned, hvor især mange krydstogter lægger vejen forbi.
    God rejse 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account