This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sif84

Jeg planlægger, sammen med min veninde, en rygsækrejse til Brasilien i januar 2005.Vi er meget interesseret i at høre andre folks erfaringer,nyttige råd osv. til alt hvad denne rejse vil bringe, evt. vedr. flyselvskaber,rejsearrangører,steder/byer der bare skal besøges,mad der bare skal smages, links til sider med rejsebeskrivelser,gode bøger om landet osv.,Ja kort sagt alt,da vi begge er rimlig uerfarne mht. rygsækrejser og sydamerika,så hold jer endelig ikke tilbage!!

Anonym Mathias

Hellow.

Jeg har været i brasilien 7 gange. Dejligt land. Senest kom jeg hjem for et år siden efter at ha været der i ½ år.

nok om mig.

I skal gøre jeg nogen tanker om hvad og hvor. Have noget at gå efter. Brasilien er stort – STORT. På mine 6 måneder tog jeg 2000 Km langs kysten. Ikke andet. Og det var ikk nok, følte jeg.

Så – hvad vil i opleve?

Lidt af hvert? Som turister? Blive en del af det lokale? Mærke Naturen? Møde festerne?

Tænk over det. For det betyder meget for hvordan i bør forme jeres rejse.

Så må jeg også sige der er en sprogbarriere.

Brasilianere er generelt ganske elendige til engelsk!

Men jeg prøver at skrive en mail. Så kan det være jeg kan komme med nogen flerer råd når i har tænkt lidt mere specifikt

Anonym Mr. Brasil

Hej

Jeg er meget enig med Hellow.. skal man være turist eller vil man holde det lidt mere lokalt??

Jeg var selv dernede i 3 md. som overhovedet ikke var nok.. så jeg tager snart derned igen.. men også for måske at blive dernede.. er faldet pladask for Brasilien.. smukt land.

Jeg rejste selv langs østkysten fra Rio de janeiro (med bus) hele vejen op til Salvador.

Her oplevede jeg stor.. meget stor forskel i hvor turistet og nonturistet de forskellige byer var.. var vel i omkr. 6-7 byer..

Rio, Viroria, Salvador, Porto seguro, Ileuus, Itabuna og mindre små lokale byer..

Jeg faldt egentlig helt og aldeles for Porto Seguro og den opholdte jeg mig i 2 md. af de 3 jeg var dernede..

Gå evt. ind på http://www.portoseguro.dk

Her står lidt mere om hvordan det er dernede..

Det er ikke en køb & salg side.. kun en info side..

/Kevin

Anonym Anonym

Hey…!

Jeg har været i Brasilien ét par gange…
    En ting der er sikkert, snyd ikke jer selv for at opleve Bahia/Salvador!
    Har rejst over det meste i Br og Bahia er helt klart det fedeste….! Det er dér folk spiller musik i de offentlige bussen, laver rytmerne på alt hvad der kan laves rytmer på (sæder, gulv, osv)

Men hvis der er noget I vil vide er I velkommne til at skrive en lille mail…

kasper_k_rasmussen@hotmail.com

Mvh Kasper 🙂

Anonym denise

hvad er der for nogle turistattraktioner i brasilien

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account