This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ceciliesara

Hej,
    jeg skal til USA om nogle uger – har ikke visum, men blot en ESTA-tilladelse og SKAL derfor have en hjemrejsebillet. Men er det muligt at rykke den dato, hvis jeg gerne vil være væk i længere tid?

Håber nogen vil dele ud af erfaringer/viden 🙂

Anonym Tine

bestil en billet hos et rejsebureau, så kan du for det meste ændre din billet for et eller andet beløb 🙂

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

Du skal bare huske at påpege at det er vigtigt for dig, at billetten er fleksibel.

Jeg købte en “jorden rundt- billet hos Kilroy for ca. 6 år siden. Her fik jeg at vide, at jeg kunne ændre billetterne hvis jeg ville. Det var bare ikke tilfældet. Det fandt jeg ud af da behovet opstod.

Heldigvis var de storsindet nok til at give mig en ny billet uden ekstra afregning, men det krævede lidt overtalelsesevne.

Anonym Sara

okay, mange tak for svar!

Anonym Anonym

jeg købte en billet jorden rundt (i 6 måneder) hos jysk rejsebureau sidste år, var afsted i år. Jeg fik stjålet mit pas og alt andet i Peru, få dage før jeg skulle til Cuba, så skrev til dem i tilfælde af at jeg skulle have ombooket mit fly til andre destinationer eller senere afgang.
    De ville koste et gebyr, men de var klar til at ombooke noget, hvis det skulle blive nødvendigt 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account