This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sally

Hej!
    Jeg bliver en 19 årig glad student til sommer og vil derefter gerne bruge tiden til at rejse. Men jeg synes, det er svært at finde noget godt her på nettet, uden at have hørt fra nogle der har erfaret.
    Jeg er interesseret i at komme til engelsktalende land, hvor jeg enten kan arbejde, få mig en kortvarig uddannelse ( f.eks. frisør eller andet oplevelsesværdigt) eller noget hvor jeg kan være en del af et fællesskab: f.eks. noget á la højskole, frivillig arbejde eller et andet sted hvor mine interesser kan dyrkes (heriblandt sport, musik, sang , syning).
    Jeg vil måske gerne senerehen uddanne mig designer, så noget der kunne gøre det lettere for mig senere hen, vil også interessere mig.
    Så hvis der er nogen, der har været ude og opleve verden, er jeg meget interesseret i at høre fra jer!!!
    På forhånd tak!

Anonym machalina

Hej!
    Jeg kan på det varmeste anbefale at tage på workcamp. Det er typisk noget, du kan gøre i sommermånederne og de er fx af 3 ugers varighed. Det er selvfølgelig ikke noget længerevarende, men det giver oplevelser – og venner – for livet! Du arbejder frivilligt med en eller anden form for projekt sammen med andre unge fra Europa.
    I Danmark er det Mellemfolkeligt Samvirke, der formidler kontakten. Du kan læse mere på mstravels.dk
    Jeg skal i hvert fald af sted igen til sommer!

Anonym tln

Hej Sally

Vedr. frivilligt arbejde kan du se i vores link sektion under kategorien “arbejde/frivilligt arb. i udlandet”. Der finder du en del links til steder du ville kunne hjælpe dig afsted på en tur med frivilligt arbejde.

De bedste rejsehilsner

Torben Linnemann

Anonym Sally

Hvad kender I til priser osv?

Anonym Anonym

Hej igen!
    Mht. workcamps så koster de 1095 kr. plus 100 kr. til medlemsskab af ms, hvis du ikke er medlem. Ovenii skal du så lægge transport – fx kan busbilletter fås ret billigt – til stedet. Kost og logi er det værtsorganisationen der lægger ud, deri er der oftest også penge til fx oplevelser mm.
    Det bliver i hvert fald en forholdsvis billig ferie. Håber du finder ud af noget i junglen af muligheder.
    Derudover kan jeg foreslå et frivilligt ophold i fx England af ca 5-6 måneders varighed, hvor du rejser under et projekt under den europæiske union, der hedder EVS. Det kender jeg flere der har været af sted med og været meget glade for. Også er dte ganske gratis. AFS er en af de organisationer i Danmark, der fungerer som sendeorganisation.

Anonym Anonym

har EVS, dte og AFS en hjemmeside??

Anonym admin

Hej Guest

Du kan finde linket til AFS i vores link sektion, jeg kender ikke lige dte eller EVS. Kan du hjælpe mig med nogle flere oplysninger så vil jeg da se hvad jeg kan gøre

De bedste rejsehilsner

Torben Linnemann

Anonym Anonym

Hej igen.
    Dte er ikke en organisation, det var bare en skrivefejl, skulle have stået “det”.
    AFS: afs.dk
    Igennem afs kan de fortælle dig om EVS-programmet, da de er en af de organisationer, der står for det.

Anonym Anonym

hej
    jeg vil gerne lære noget mere om sabbat. Hvis der er nogen. knuzz mig……

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account