Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3537299
     Nynne

      Jeg skal højst sandsynligt også til Costa Rica til foråret ;D

      #3538207
       Nanna Boelt

        Jeg sidder med præcis samme problem , jeg har en veninde der var i USA for et halvt år siden , og hun fortalte mig om et sted , det mindede lidt om en storby, bare kun for unge mennesker , Der var studieliv over alt, og mange parker hvor unge sad og læste og lavede sport .
        Det sted tror jeg at jeg vil besøge , hvis du er interreset kan jeg lige give dig et link ?

        #3538208
         Nanna Boelt

          Jeg sidder med præcis samme problem , jeg har en veninde der var i USA for et halvt år siden , og hun fortalte mig om et sted , det mindede lidt om en storby, bare kun for unge mennesker , Der var studieliv over alt, og mange parker hvor unge sad og læste og lavede sport .
          Det sted tror jeg at jeg vil besøge , hvis du er interreset kan jeg lige give dig et link ?

          #3539089
           Victoria

            Hej Nana, jeg sidder sådan set med samme problem som Julie, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide mere om det sted du snakker om, så hvis du ville skrive linket ville det være super.

            #3542252
             Josefine

              Hej Julie.. Alle de muligheder du snakker om, kan du læse meget mere om på denne her side om sabbatår

              #3542299
               unknown

                Ret dumt at foreslå, at man kan tage på en sprogrejse med EF eller en anden organisation for den sags skyld, når man skal være under 18, og alle der kommer ud af gymnasiet er ældre end det.

                Efterskole er dyrt, og meget spild af tid. Ligemeget om det er i udlandet eller herhjemme.

                Jeg syntes, du skulle finde et arbejde, spare nogle penge sammen, og så starte på universitetet næste år.

                #3542443
                 Mira

                  Hejsa,

                  Hvis du både vil på højskole og ud og rejse har Mellemfolkeligt Samvirke en Global Højskole i Kenya og én i Nepal? http://www.globalcontact.dk/globalhojskole/

                  #3542444
                   Mira

                    PS: de sender også frivillige ud til Afrika, Asien, Latinamerika og Mellemøsten. Og det er til seje projekter, der rent faktisk gør en forskel! http://www.globalcontact.dk/

                  Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account