This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym heffer

Hej Amande,

Jeg vil anbefale at du booker dig ind på KFUK’s hostel i London. Der bor du billigt den første måneds tid og du lærer en masse at kende – der i blandt nogen du kan finde en lejlighed med.

Du skal nok regne med 1 måneds tid til at finde dig et job og skal derfor have lidt lommepenge med til begyndelsen.

http://www.kfuk.co.uk

Anonym Amande

Jeg er en pige på 18, der er færdig med gymnasiet til sommer og derfor føler, at det er ved at være på tide at finde ud af, hvad jeg har lyst til. Derfor vil jeg høre, om der er nogle, der kan give nogle gode råd om at bosætte sig et halvt/helt år i England (helst London). Nogle netsider, hvor man kan finde flatmates og om hvordan man finder på arbejde.. jeg tænker en pub, en butik eller andet.
    Grunden til, jeg ønsker at komme til London er, fordi jeg virkelig godt kan lide den by, få nogle oplevelser; men også for at blive bedre til engelsk… på den billigste mulige måde.

Håber på at høre fra en eller flere af jer

Anonym Anonym

Gumtree.com kan måske hjælpe dig! Og kfuk.co.uk kan vre et godt sted at starte, så du ikke behøver at finde et sted at bo hjemme fra!

Og ellers så er det bare at tage herover og finde et job ved at gå dør til dør på diverse pubs – det er den bedste måde at finde job på, da der er mange om budet og ved at møde op i personligt vil gøre at du måske vil blive valgt over alle dem der bare sender deres ansøgning.

Ellers god fornøjelse – Efter 2 år er London stadig helt fantastisk!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account