This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jeppe

Hej.. er igang med det sammen som din plan er. Jeg bor i london pt og arbejder på en pub, jeg har gjort det i 4 mdr nu og det er super, men hvis du vil lærer sprog vil jeg anbefale dig at tage noget skole herovre kan nemt ladesig gøre mens man arbjeder. Jeg har en kollega som går i skole fra 9 til 12 hverdag og arbejder 4 gange om ugen. Jeg bor på noget som hedder k, et hostel som drives at kfuk, det er super godt at starte med at bo der da det er billigt og du møder masse af andre danskere som kan hjælpe dig og måske bo sammen med senere.

Ellers hvis du har nogle spørgsmål, kan du bare skrive til mig Jeppe@skou-madsen.dk

London er en super fed by 😉

Anonym Reolsen

Hey, jeg er en knøs på 19 år, som om et år er færdig med Handelsskolen. Jeg er allerede nu begyndt at overveje hvad jeg skal efter Handelsskolen, og er ret sikker på, at jeg ville have et arbejdsår i London (måske anden stor engelsk by). Ikke så meget for at tjene penge, men for at lære sproget til fulde..
    Jeg har ikke sat mig så meget end i bolig og job siturationen i England, så tænkte på, om der var en af jer der havde boet i England, som kan give mig fact, råd og ideer om bolig og arbejde i England.? Helst om London, men andre storbyer som Manchester, Birmingham mm. er os fint..

Hvis i har noget der bare har lidt rellevans er det fint, skal bruge så meget info så muligt..! Kontakter ville heller ikke være helt skidt, hvis nogen kendte til et godt sted at arbejde, eller en boligforening..

Den Rejselystne

Hej

Som Jeppe er inde på, så kan man bo på KFUK i den nordlige og meget smukke del af London. Og det er virkelig lækkert og meget billigt. De findes på http://www.kfuk.co.uk

Hvis du/i ønsker lidt anden inspiration om. feks. oplevelser/ture m.m., kan min artikel måske være til hjælp. Artiklen hedder “5 uger i Storbritannien og Irland” og findes her på bp!

MVH.
    Rasmus – Den Rejselystne
    go’ rejse

Anonym Maja

hey,
    Tjek evt. http://www.gumtree.com der kan man finde både jobs og boliger.

Mvh Maja

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account