Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3508897
     frk sørensen

      Jeg ville lige høre om der er nogen der ved nogen om sæson jobs rundt omkring i verden, har nemlig ferie fra 20 juli til 1 september i år og kan lige så godt kombinere arbejde med udlandet. Er specielt intresseret i at høre om barjobs i grækenland. Men alt andet i hele verden er velkommen.

      #3508932
       Mikaelkbh

        Hejsa,

        Jeg er ked af at sige det, men tror ikke der er ret gode chancer for at finde arbejde i udlandet, når det ikke drejer sig om ret meget mere end en måned. Er selv tidligere blevet tilbudt barjobs i Grækenland, vil bare gøre dig opmærksom på at timelønnen er ca. 2½-3 Euro i timen + fri kost og logi.

        /Mikael

        #3508938
         Andrea

          Hej…

          Min veninde og jeg har planer om at tage til Grækenland og arbejde fra maj og frem til oktober i år. Vi har haft lidt svært ved at finde praktiske oplysninger om timelønnen, husleje mv. i Grækenland for at kunne danne os et overblik over, hvor meget det er nødvendigt at have med hjemmefra af økonomiske midler. Derfor kunne jeg godt tage mig at spørge Mikael om, hvor han har hans oplysninger fra om timeløn og fri kost og logi? Samt om han evt. har nogen konkrete forslag til steder der vil være gode at søge arbejde?
          /Andrea

          #3509017
           Mikaelkbh

            Hej Andrea,

            Det har jeg fordi jeg er blevet tilbudt/har søgt arbejde på barer og hoteller i Grækenland. Havde fundet en side med over 100 hoteller og barer som søgte udenlandske medarbejdere, men kan selvfølgelig ikke finde linket nu…

            Jeg leder videre.

            /Mikael

            #3509078
             Andrea

              Hej Mikael

              Tak for dit svar. Håber du kan finde linket, det ville vi i hvert fald sætte pris på:-).

              Hvis du har andre tips vil vi meget gerne høre om dem. Du kan eventuelt maile til mig på: thomsenandrea@hotmail.com

              /Andrea

              #3509220
               Mikaelkbh

                Hej,

                Her er linket til barjobs i Zakynthos i Grækenland. Håber I kan bruge det!

                http://www.zanteweb.gr/bars/jobs.html

                /Mikael

                #3510100
                 Anonym

                  Vi er 2 som ønsker at finde arbejde ude i verden… Vi er klar til at blive ude i flere år… seriøst.. Er der nogen der kender links til disse mulighed… jomfruen

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account