This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Majken og Bjørn

Hej alle sammen.

Vi er netop hjemvendt fra en fantastisk rejse i Indien, Kina, New Zealand og USA, og det kribler allerede i os for at komme afsted igen.
    Næste stop skal uden tvivl være Afrika, da vi nærmest hungrer efter at komme på safari 😉

Hvor skal vi tage hen? Hvor længe skal vi være der og hvornår på året er det bedst? Hvad må vi ikke gå glip af? Hvordan er det at rejse rundt der, hvis vi tager børn med? Hvordan med at arrangere safari, når vi er dernede?

Vi har selv tænkt Kenya eller Tanzania og kun 1 måned. Hvad tænker I om det? Vi vil gerne rejse rundt og opleve så meget som muligt.

Vi ser frem til at høre Jeres svar/tanker og gode råd 🙂

Mvh Bjørn og Majken

Anonym Rosa H

Hejsa
    Er lige selv kommet hjem fra Uganda som også varmt kan anbefales.Her kan jeg foreslå Queen Elizabeth National Park og Murchison falls National Park

Anonym lars81

prøv kig på dragoman.com eller africantravelco.com -de har nogle fede ture til ok penge….f.eks fra nairobi til cape town

comeawaywithme

En overland tur gennem Afrika er en nem måe at rejse rundt på i Afrika og så meget på kort tid. Der findes mange forskellige ruter af forskellig varighed og der kommer du bla også på Safari. Jeg var selv på en tur fra Nairobi til Johannesburg, det tog 30 dage. Jeg var på safari 3 forskellige steder. Plus så en masse anet. Prøv at kig på de sider Lars har foreslået. Der er mange spændende ruter.

Anonym Sebastian1989

Hej, min kæreste og jeg skal selv afsted til Indien, kina mm., vil du svare mig på nogle spørgsmål hvis det er? 🙂
    – I så fald må du meget gerne maile mig på : Bastian@somedude.dk

Mvh.

comeawaywithme

Hvem spørger du???

Anonym Sebastian1989

Det var egentlig ment til trådstarter, eftersom han lige har været der, men hvis i andre har input må også gerne skrive 🙂 Men laver min egen tråd, tænkte bare jeg lige ville drage nytte af han havde været der 🙂

Anonym Sebastian1989

Det var egentlig ment til trådstarter, eftersom han lige har været der, men hvis i andre har input må også gerne skrive 🙂 Men laver min egen tråd, tænkte bare jeg lige ville drage nytte af han havde været der 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account