This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kristy

Hej derude…
    Jeg skal afsted til Cuba lige straks og har bestemt mig for at få lært noget mere salsa. Er der nogle der har erfaringer med om det bedst kan betale sig at booke noget hjemmefra eller om det er let at finde ud af når man er der? Og ja, om det er billigere, men stadig lige så godt?

Anonym Anonym

Jeg er netop kommet hjem til Guatemala efter 2 måneders salsaophold i Cuba.
    Der er ingen grund til at booke hjemmefra, Cuba er fyldt med skoler, og det er langt lettere at forhandle om prisen, når du er der.
    Cuba er ikke organiseret efter, at der findes internet. Derfor kan det være svært at finde salsaskolerne, når man ikke er i landet.

Ellers kan jeg kun sige god tur. For mig var Cuba helt fantastisk, og to måneder var slet ikke nok, så jeg flytter nu til Cuba…

Anonym solskinsglad

Jeg blev logget af, mens jeg skrev… Ovenstående er skrevet af mig.

Anonym Kristina

Tak for jeres svar. Jeg taler desværre ikke spanks (endnu) og tænker derfor det måske kan blive svært for mig at forhandle priser osv. I må meget gerne finde nogle adresser til mig, hvis I har nogle hvor der tales lidt engelsk, de vil blive modtaget med kyshånd.
    På forhånd tak

Anonym Sarahkat

Du skal bare desværre også være opmærksom på at,- nogle cubanere vil gøre ALT for at tjene penge, også prøve på at undervise selvom de ikke kan 🙂
    Spørg evt. der hvor du skal bo. Jeg har muligvis også nogle adresser liggende på undervisere i Havanna…de skal bare liiiige findes frem først 🙂

Anonym j u l i e

hej 🙂 hvornår skal du afsted?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account