This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SandraS

Hej.
    Min kæreste og jeg tager til Thailand til august og skal rejse rundt i 3 uger.
    Vi har talt om, at tage til Hua Hin, Koh Samui og Phi Phi.
    Er der andre steder, der måske er bedre at rejse hen på den tid af året?

Vi har forsøgt at finde ud af, hvor lang tid det tager at komme fra Koh Samui til Phi Phi, og om det kan gøres på en enkelt dag. Færgerne til Phi Phi fra Krabi lader ikke til at sejle mere end et par gange om dagen, kan det passe?

Håber I kan give nogle godt fif og tips 😀

Anonym Jacob

i kan købe kombineret bus og færge billet på samui til phi phi eller en anden ø.
    vil koste ca. 200 kr.
    der er en million billet kontorer i kan købe hos på selve øen.
    det tager ca. 10 timer i alt så vidt jeg husker,og de er timet så det passer sammen.

jeg vil dog anbefale jer at tage et stop på koh tao, den bedste ø i thailand. meget afslappet. den er ikke fyldt med alle de sælgere som prøver at prakke en, en masse på.
    og så er dykningen billigst og sublim.

hvis i skal dykke kan jeg stærkt anbefale scuba junction

Anonym Jesper

Mener det tager lidt mere end ti timer, men ellers enig med ovenstående indlæg. Hvis i kun har tre uger og i er på kærestetur, så hold jer fra Hua Hin. Det er et mini Pataya og der er primært ældre turister og prostituerede.
    Hvis i alligivel skal til Phi Phi så ta til Railay Beach istedet

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej .
    Forslag til jers rejse,Når i Ankommer til Bangkok tag i en bus eller taxa til koh samet og bor with sand beach jeps bungalow,der bruger i et par dage for at komme jer over den lange fly rejse, efter tre dage rejser i tilbage til bangkok og bor på kaosan den störeste back packer gade i verden skal oplevese,derfra går rejsen til koh tao og koh pan nang tjek had yao,had yuan eller had rin,på koh pan nang pipi skal oplevese når man er förste gang i Thailand i rejser fra koh pan nang til krabi,besöger cafe europa min ven ejer stedet og tjekker ud raily beach fra krabi rejser i til pipi og nyder livet med flotte strande,i rejser så tilbage til krabi og flyver derfra til bangkok og hjem til DK,lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account