This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym gabi923

Hej!

Om et par måneder skal jeg på ca. 14 dages trekking i Nepal. Jeg har allerede købt støvler, men jeg er meget i tvivl om, hvilke sandaler jeg skal købe. Jeg har primært kigget på Ecco, fordi det er det, jeg har mulighed for at købe her, hvor jeg kommer fra, men jeg vil gerne være sikker på, at pengene bliver godt givet ud!

Er der nogen af jer, der har erfaring med at tage på trekking i Ecco sandaler? Og hvor hurtigttørrende er de efter evt. at have været igennem en lille sø eller lignende?

Hvis I har nogle forslag til et par sandaler (Ecco eller andre) må I meget gerne sende et link 🙂

Tak for hjælpen!

Anonym Lisbeth Friis

Hej

Når du er på trek, bruger du sandalerne efter dagens distance…og da er det næsten lige meget om det er ‘klip klapper’, TEVA, Ecco eller andet. Bare fødderne kommer ud af støvlerne.

Jeg er rigtigt glad for TEVA, fordi nylon remmene tørrer pænt hurtigt. Men jeg tror det er ligegyldigt om det er TEVA eller Ecco…bare det ikke er skind remme.

Venlig hilsen

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account