This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SunnyLou

Hej, Jeg er ved at planlægge en tur til Sapa, med noget let trekking og oplevelser, og ville lige høre om nogen mener det er nødvendigt med vandrestøvler, eller om et par alm. kondisko kan klare mosten.
    Yderlidere vil jeg gerne høre lidt om hvad der er MUST SEEs og om der er nogen som kan anbefale et godt backpacker sted at overnatte – rejser på egen hånd og vil gerne møde en masse mennesker.
    Har tænkt 9dages tid i Sapa regionen, er det for meget eller for lidt?
    Louise

Anonym Ryg og rejs

Køb et par gummistøvler, jeg var der for en måned siden og gik i mudder til knæene. Sapa er et helt fantastisk område, selve byen er kedelig og usmagelig, men det er jo heller ikke det man kommer for. Lav et homestay ved en lokal familie nede i dalen mens du er der. Det er fedt og man hjælper med at slagte kyllingen, rulle fårsrullerne og det hele 🙂 Sapa er ikke et godt sted at møde mennesker med mindre, man er på en guidet tur i en gruppe. Så søg et gruppetrek. Hanoi central Backpackers hostel arranger den fedeste tur, med masser af unge mennesker og den sødeste familie. God tur og enjoy 🙂

Anonym Henrik

Boede du hos Hanoi central Backpackers hostel? Er det godt eller er der et andet sted i Hanoi du kan anbefale?

Anonym Ryg og rejs

Hej Henrik
    Hanoi central backpackers nr 2 er ultimativt, da man for 5 dollars har fri wifi, adgang til internet, fri morgenmad og en genial happyhour fra 19-20 hver dag. Vælg HCB nr 2, da det er helt nybygget og lækkert. Der findes to af dem, det gamle og det nye på samme gade nær katedralen. Hanoi central backpackers nr 2 består kun af dorms, men det var perfekt for mig, da dorms var det jeg og min rejsekammerat søgte. De har verdens flinkeste personale, og det er der brug i Vietnam. 🙂
    Værelserne er rene og lækre, så det var for os ligesom, at bo på 3 stjernet hotel.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account