This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej jeg er en single pige på 37 fra kbh.Som er lidt træt af at alle de mennesker jeg kender ikke “kan få fri”fra kæresten,til en lille tur med mig til udlandet..jeg plejer gerne at købe en afbudsrejse og er ret ligeglad med hvad slags værelse man får,Bare man kan komme billig afsted til en masse gode oplevelser*ss*.jeg har været på bustur til prag og Paris.Ellers har jeg være i rom,sardinien,bulgarien,egypten,tunesien,spanien,grand canaria,tenrife,mallorca,tyskland ,norge og sverige..

Jeg kan virkelig godt lide at opleve og se anderledes ting.Men er lidt øv ved at skulle gøre det alene..tidligere har jeg haft min datter med eller venner,familie.Men min datter har sit at se til nu og jeg trænger sgu til en sjov,hyggelig og super ferie,med en hammer god ven..håber der er nogle som ku ha de samme lyster..Har ikke mange penge,men som jeg plejer at sige:Så hellere leve af ost og brød og få oplevelserne,end ikke at komme afsted*s*skriv endelig

sarkasja@hotmail.com

Erica

Hej rejselysten

Jeg vil foreslå dig at oprette din forespørgsel under rubrikken “Rejsekammerater”, der er det min erfaring at du lettere vil kunne få nogle svar end her i forummet, da dette ikke er til rejsekammerat-efterlysninger.

Bare et lille råd, og hav en god rejse når du kommer så langt

Mvh
    Erica

Anonym charlotte

hej:) mit navn er charlotte og jeg søger en at rejse med jeg skal til tyrkiet og har fundet en rejse i 14 dage til 3000 kr:) min msn er C_halbak@jubii.dk ..

Anonym ven

rejser ven

Anonym kaka

Hej. jeg er en mand på 45 år. jeg søger en kvinde at rejse sammen til udlandet og nyde sammen
    kaakaa40@yahoo.com

Anonym dennis

hej er en frisk fyr på 38 skal til prag 7 nov til 11nov 2011 søger en rejse ven har aldrig været i prag så kunne være rart at være 2 og ikke alene

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account