This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MichelleTorp

Hej allesammen,

Min veninde og jeg rejser til august til Sydafrika for at arbejde som frivillig i Seaview Lion Park. Jeg ville blot høre om der er nogle der har været dernede som eventuelt kunne fortælle lidt om deres oplevelser? 🙂

– Michelle

Anonym AmyDahl

Hej Michelle. Det lyder bare så fedt med jeres rejseprojekt og jeg ønsker jer den bedste tur. Må jeg blot forhøre dig om hvad I har måttet spare op af penge til denne tur hvis vi taler ophold inkl flybilletter. Min veninde og jeg vil meget gerne afsted og lave noget frivilligt arbejde – meget gerne med dyr, men det er meget svært at finde rundt i det hele synes jeg.

Kærlig hilsen Amy

Anonym Anonym

hej..
    jeg skal selv til Seaview Lion Park til september, så vil meget gerne høre hvad i syntes om det, og jeres oplevelser af det.. 😉

Anonym Mtorp

Hej Amy,

Vi har ca. sparet 25000 op da der er mange udgifter udover selve flybilletten og opholdet. Flybilletten har vi givet ca. 7500 for og opholdet ca. 14000. I skal bare være opmærksomme på at der er mange løbende udgifter som vaccinationer, tøj osv. Da jeg aldrig har rejst i lande hvor vaccinationer har været nødvendigt, har jeg brugt en del penge på det. Selvom Port Elizabeth ligger i et malaria frit område vil man jo ikke tage nogen chance, så der har været en udgift på knap 2300 for malrone piller (til 4 uger).

for at holde udgifterne nede skal i selv stå for at booke billetter og kontakte det sted hvor i ønsker arbejde, da de forskellige rejse bureauer sagtens kan finde på at tage 4000 (pr. person) for at stå for planlægningen osv. Jeg har selv kontaktet seaview lion park og aftalt alt fra betaling til afhentning i lufthavnen.

Quest: Det er dejligt at høre at der er andre her fra Danmark der tager der ned 🙂 Hvornår i september skal du derned? Jeg selv skal være der fra 14 august til 13 september.

Anonym Anonym

jeg kommer derned den 2. september, saa vi faar set lidt til hinanden.. dejligt at vide at der ogsaa er andre danskere dernede naar jeg kommer 🙂

Anonym Scrabble

Mtorp:
    Husk på at Malarone ikke gør dig immun for malaria, men kun mere resistent. Lidt vigtigt at man stadig husker at finde en læge hvis man har mistanke om at være blevet ramt :o)

Anonym Liv

Hej Michelle, hvordan var jeres tur. Jeg overvejer nemlig også at tage til afrika i sommerferien 🙂 mvh Liv

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account