This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sss_2410

Hej alle sammen!
    Jeg er nede i Singapore for at studere et halvt år og bagefter skal jeg rejse 2 mdr i Malaysia, Thailand og måske Cambodia.
    JEg ville høre om der var nogle af jer som har sendt tøj osv hjem herfra, gennem hvilket firma og hvor meget det kostede? Det gør ikke noget at det tager 1½ time 2 mdr for det at nå DK.
    Kærlig Hilsen
    Stine

Anonym Anonym

hejsa

da jeg var i singapore i begyndelsen af marts sendte jeg en større kasse hjem med diverse ting i. De var i dk i løbet af 2 ugers tid og det var bare gennem postvæsenet. Kan ikke helt huske hvor meget det kostede men det var ikke helt billigt. Det skal også lige nævnes at jeg samtidig med den store kasse også sendte en lille konvolut hjem med nogle andre ting. Den dukkede til gengæld først op lidt over 1 måned efter jeg sendte den, til trods for at begge pakker blev sendt samtidig. Men postvæsenet er i hvert fald en mulighed.

Anonym pernille

Jeg har før sendt noget hjem fra Malaysia med båd. Det koster ikke særlig meget at sende det med båd og det tog ca 10 uger. Det er meget dyrere hvis du sender det med fly, men så tager det os kun et par uger.
    Du kan sende post hjem til DK fra posthusene i Malaysia og der plejer man også at kunne købe en papkasse.

Anonym sss_2410

Kære pernille!
    Mange tak for dit svar, tror at det bliver min løsning. Har prøvet at sende med postvæsnet i Singapore og det blev 200 kr for 2 kg, fordi de kun kunne sende med fly, og så bliver det lidt for mange penge når det er 20 kg eller lignende! Du skulle vel ikke vide om der er et posthus i Johos Bahru? Eller en anden by tæt på Singapore?

Anonym Anonym

Hej Stine.
    Jeg har først set at du har skrevet nu, så jeg ved ikke om du allerede har fundet ud af hvordan du skal sende dine ting til DK.
    Der burde være et posthus i Johor Bahru, fordi der er en del turister i byen og der er det meget billigere at sende det hjem fra Johor Bahru med båd. Det vil koste rigtig mange penge, at sende det hjem fra Singapore, hvis de kun sender med fly.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account