This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Deluca

Hejsa

Jeg er igang med research på et rejseprogram, hvor turen går til Nepal. I den forbindelse er jeg meget interesseret i oplysninger lokale seværdigheder. Da det er meningen at programmets vært skal udfordres undervejs, må det gerne være ting han kan deltage i, og som samtidig skiller sig lidt ud fra det normale. Det kunne f.eks. være et specielt lille cykelværksted, en unik tæppeforretning eller måske en særlig munkeorden. Hvis du / I er stødt på noget, som kunne passe på ovenstående beskrivelse, er jeg meget interesseret i at høre om det. På forhånd tak.

mvh.
    Ronnie – Deluca Film

Anonym Anonym

Hej Ronnie. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad det er, du søger… Om det er alm. interessant info om Nepal, eller det er HELT lokale seværdigheder. Jeg ved, de holder noget der hedder colour festival, og det skulle efter sigende være en “farvestrålende” oplevelse. Det er hvor de danser, synger og spiller mens de smider farve pulver på alt og alle. En begravelse er også yderst interessant, da de brænder de døde på et offentlig bål, og når der efter 5-6 timer kun er aske tilbage fejes det i floden. De har også EN dag om året, hvor hash er legalt, og man ser politifolk stå side om side med folket og ryge hash. I Katmandu var der for 5 år siden en mand, som levede af at vise turister, at han kunne løfte en stor/ tung sten med sin penis, men om han stadig er aktiv mm. ved jeg ikke ; ) I øvrigt er alle mine oplysninger fra år 2000, så om noget er ændret, ved jeg ikke. Mvh og held og lykke fra Janni. (p.s. hvis programmets vært skulle aflyse, vil jeg godt tage afsted 😉 Ha ha ha).

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account