This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Thomaskc

Jeg rejste ind i Laos den 25 februar, og rejste ud igen omkring den 8 marts, og fik dermed et “used” stempel på laos visummet i passet. I mellemtiden har jeg rejst lidt rundt i Vietnam og Cambodia, og sidder nu i Phnom Phen. Mit spørgsmål er om jeg bare kan tage hen til grænsen mellem Cambodia og Laos, og få et nyt Laos visum og rejse ind i landet igen, selv da det ikke var så længe siden jeg fik det første?? er der regler for dette?

Håber i kan hjælpe mig!

Thomas

Anonym Magnus

At du har været i Laos for kort tid siden er uden betydning, men der udstedes ikke visum til Laos på grænsen, når du kommer fra Cambodia – i følge: http://www.travelfish.org/border_crossings/laos

Situationen kan dog have ændret sig, så ring evt. til eller besøg den laotiske ambassade i Phnom Penh:
    +855-23-982-632
    +855-23-426-441
    +855-23-424-781
    +855-15-838-968

15~17 Mao Tse Tung Blvd. Khan Chamcar Mon
    P.O.Box No. 19
    Phnom Penh

Visumansøgninger skal typisk indleveres om morgenen. Husk 1-2 pasfotos.

Hvis dit cambodianske visum udløber inden du får et til Laos, kan du rejse et smut til Thailand eller Vietnam, hvor du burde kunne få visum gratis på grænsen.

Fortsat god rejse!

Anonym Claus

Helt enig med Magnus. Brug en ekstra dag i Phnom Pehn og få det ordnet. Det tager kun en dag.

mvh
    Claus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account