This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jaybee

Hejsa!
    Er der nogle der kender den nemmeste og bedste vej fra siem riep til koh chang?? og er der evt nogle der kender noget til dykning og evt et godt billigt guesthouse paa oen??
    paa forhaand tak
    JayBee

Anonym Rizzo

Hey…

Jeg kender desvaerre ikke lige vejen, men kender da lidt til det andet. Jeg var paa Koh Chang for godt en 1 maaned siden. Super laekkert. Boede i bungaloos i sydbyen BangBao. Boede paa noget der hed Cliff Cottages, eller noget. 200 bath og de severe rigtig god mad til naesten ingen penge. Dykning var ok – Masser af fisk og andet, dog ikke stoerre fisk! I hvert fald ikk hvad jeg saa…
    Mvh Rizzo

Anonym Anonym

Det nemmeste er via Bangkok. Det fedeste er via Sihanoukville og Kong kro kok (grænsebyen sydpå). Turen imellem S og KKK er vildt fed med mange overgange og lokalbefolkning i fuld sving.

mvh. Raslyng

Anonym rejsefætter

Der er tur-arrangører alle steder i Thailand og på Ko Chang købte vi en 3 dages tur,Transport, færge/bus incl hotel i Siem Riep, guide og entre til Angkor og bådtur til omkring 1200kr. Så kan man arrangere det sådan at man enten bliver transporteret tilbage til Koh Chang eller til Bangkok. Det gælder sikkert også hvis du køber turen i Bangkok.

Koh Chang har ovetaget noget af turistsrømmen fra Phuket, så sørg for at booke i god tid, men på de mindre øer er der masser af hytter.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account