Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge, 1 dag siden af bills.

• Forfatter
     kosia
    Deltager

Hej alle sammen. Jeg er blevet lidt forsigtig efter at have læst om sider der gemmer billederne eller sælger data. Leder nu efter en rigtig sikker og anonym måde at lave nøgenbilleder på, hvor man ved at intet bliver gemt og ingen kan spore det tilbage til en. Helst noget hvor man ikke engang skal opgive mail hvis det ikke er nødvendigt. Findes der stadig tjenester der tager privatlivet seriøst i år?

simka
      Deltager

Fuldt forståeligt. Jeg var også paranoid i starten, men så fandt jeg https://clothoff.dk og det er det mest private jeg har stødt på. Man kan registrere sig helt anonymt, de gemmer ingen billeder efter behandlingen, og de kræver ikke engang en rigtig mail hvis man bare vil bruge den gratis daglige prøve. Jeg har brugt det i flere måneder nu og føler mig 100 procent tryg. Alt slettes automatisk når man er færdig.

bills
        Deltager

Privatliv er blevet det vigtigste for de fleste nu. Heldigvis findes der stadig udbydere der har fokus på anonymitet og automatisk sletning af billeder. Når man finder en tjeneste der ikke kræver personlige oplysninger og alligevel leverer høj kvalitet, så bliver det hele meget mere afslappet at bruge. Det er rart at vide at ens billeder aldrig havner nogen steder.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account