This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Trine Johst Vammen

Hej alle sammen
    Jeg er en pige på 20 år, som rejser til Mexico til januar 2011 og bliver der i ca. 2 måneder. Jeg har en del mexicanske venner, som jeg skal besøge. De bor hovedsageligt i Mexico City, så det er her jeg vil befinde mig det meste af tiden. Da mine venner studere, kan jeg ikke altid være sammen med dem. Så jeg ville gerne vide hvordan jeres erfaringer er med sikkerheden når man rejser i dette område. Vil det være sikkert nok for en pige at rejse alene? Eller er der nogle specielle forholdsregler jeg skal tage højde for?
    På forhånd tak =)

Anonym gitte

Hvis du holder dig til centrum og ikke er ude når det er mørkt tror jeg det er ok.. Men det er en farlig by syntes jeg. Jeg følte mig ikke helt tryk da jeg var der, Men jeg oplevede ikke noget ubehaligt.

Det gjorde jeg tilgengæld i en lille by i Mexico hvor en af mine rejsekammarater blev ramt af strafskud i hovdet (men det var altså ikke noget der skete normalt i den by)

Anonym Tobias

Det kommer selvfølgelig an på, hvor du bevæger dig rundt henne og på hvilken tid af døgnet.

Men du har slet ikke noget at være bekymret for, angående mexico city eller andre byer. Så længe du bare bruger din sunde fornuft, så sker der ikke noget.

Jeg var afsted med, to kammerater og vi havde ikke en dårlig episode, i de 2,5 måned, vi var i Mexico.

Anonym Trine Johst Vammen

Tusind tak for hjælpen =)
    Kender I måske også til andre steder der vil være interessante at besøge?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account