This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym buffy

hejsa jeg vil lige forhører mig lidt. Vi skal til thailand i april.og skal selvfølgelig have rygsæk med. hvordan gør i andre når i flyver med rygsæk? jeg tænker på hvordan sikre i den for tyveri?eller er det ikke noget i gør!!! jeg vil meget gerne have nogle gode råd omkring dette.

Anonym Jesper Jensen

Lad være med at putte noget værdifuldt i rygsækken og når/hvis du gør, så sørg for at det ligger et stykke nede i rygsækken.

Personalet i lufthavnene stjæler meget sjældent – vær ikke nervøs 🙂

zannes

Sørg for at have dine mest værdifulde ting i hånd bagagen. Hvis du endelig kommer ud for nogen form for tyveri er det jo altid godt at have en god rejseforsikring.

Personligt søger jeg altid for at have dokumenter og penge i en lille skulder taske tæt ind på kroppen i stedet for i rygsæk eller håndtaske. Derudover sørger jeg for at placere mine penge forskellige steder. Et lille beløb i pungen, i lommen osv i tilfælde af tyveri så jeg altid har et ekstra beløb i nødstilfælde.

Anonym jan w

Ved at låse sin rygsæk undgår man også at nogen putter stoffer i den, og du ufriviligt bliver narkokurer, så bare du kan se ved udleveringen om den er brudt, en pose med hængelås, så hænger stropperne heller ikke i transportbåndet.

Anonym Anonym

Du kan ogsaa koebe en flightbag, det har vi gjort og saa har vi laast den med en haengelaas, men selfoelgelig hvis der er nogen der vil i taske saa kommer de det. Man kan hvis ogsaa faa en fligtbag som er lavet af noget staal eller saadan noget som ikke kan klippes ellers skaeres op.

Anonym Tina

Vi plejer at sikre vores bagage med små hængelåse – og som tidl beskrevet, så hav alle jeres værdifulde sager i håndbagagen…Denne plejer vi også at sikre med hængelåse – både i lufthavnene og på andre befærdede steder…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account