Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3537684 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     RAME

er der nogen som kan anbefale et mærke af silkelagnposer, og derudover hvor man kan købe det til en god pris…

Rejsefluen

Seuf på Frederiksberg har en rigtig god silkelagenpose. Den er dog lidt dyrere end andre steder. Friluftsland har også en udemærket pose som er omkring 100 kr billigere.

RAME

jeg kan læse at mange af dem man køber i danmark er behandlet med et eller andet som afviser myg… funger de fint nok dem man køber i thailand. beskytter de mod kryb og stik som de skal…

MissAdventure

Hvor skal du hen?
            I Asien kan de mange steder købes billigt… jeg gav omkring 40 kr. for min i Chiang Mai i Thailand

Magnus

Hej Rame,
              Det lyder som om, du forveksler lagenposer med myggenet. Myggenet bliver behandlet med et kemikalie, der holder myg på afstand – det gør lagenposer ikke.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account