Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3529219 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Catten

Hej alle I rejselystne typer der ude:-)
      Jeg har bestilt fantastisk billige flybilletter til Australien – som indebar muligheden for at mellemlande i Singapore – hvilket jeg så har valgt og skal være der fra den 10.sepember til den 28.september! Nogle eventyrlystne mennesker, der vil udforske dette sted med mig? Overvejer lidt at rejse lidt ud af Singapore og lige opleve lidt af Malaysia! Alder og køn er underordnet – det handler blot om at leve; opleve og nyde! 🙂 Jeg er selv et 20-årigt pigebarn, der slet ikke kan vente med at komme afsted – ville bare være skønt at have nogle at dele denne del af min rejse med! 🙂 Skriv for søren!

Koebben

Min kammerat er i Singapore fra d. 10. august, og så et semester frem på en universitet dernede. Det kunne da godt være han ville møde en dansker i september 😉

Cat

Det kunne være alletiders! 😉

rikke-dam

Hej du, Jeg er i Singapore d.17-18-19-20 september, så hvis du stadig er i byen og ikke er smuttet for langt udenfor kunne det da være smadder bhyggeligt at finde ud af noget.
            Min profil er lidt mangelfuld (har lige oprettet den!) men jeg et 21-årigt pigebarn, som sjovt nok også fortsætter rejsen til Australien – til sydney d. 20.

Anonym

Det lyder rigtig fedt Rikke! Vi kan skrives ved over mail? – cattemis@hotmail.com. Knus cat

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account