This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MissAdventure

På vej hjem fra min rundrejse i Indonesien har jeg om en uge 3 døgn i Singapore….håber, at I kan komme med tips til “must sees”…. seværdigheder og evt. dagsudflugter…..!!!
    Hvad er realistisk at nå på 3 døgn…?
    Mødte tidligere på min tur et par, der ahvde været i Singapore, og de snakkede om en dagstur til en eller anden fantastisk strand/ø…. men kan ikke huske, hvad den hed… nogle, der har et bud???

MVH MissAdventure

Anonym Thaysen

Hej
    Det kunne godt lyde som Sentosa Island, hvor der både er strand og botanisk have mm..
    Den ligger meget kort fra Singapore, og mange tager derud på en dagsudflugt..
    Ellers kan deres Zoo i Singapore anbefales, især hvis man besøger den om aftenen, hvor de har natsafari..

Anonym MissAdventure

1000 tak.. tror faktisk, der “ringer en klokke” mht. Sentosa….
    Proever lige at tjekke op paa dine ideer… tak 🙂
    Flere bud modtages stadig 🙂
    er der nogle, der kan anbefale at godt guesthouse?hostel til ok pris???
    Hvilket omraade et ebdst at bo i???
    MVH MissAdventure

Anonym Cilotte

Hej!
    Vi er lige kommet hjem fra Singapore og boede på River City Inn – http://www.rivercityinn.com/. Det er et forholdvis nyt hostel (ca. 1 år gammelt) og vi har aldrig boet på så rent og flot et hostel. Derudover ligger det super central ved siden af alt….også en togstation. Vi havde desværre kun 36 timer i Singapore. Men man skal selvfølgelig se Merlion, som ligger ca. 10 minutters gang fra dette hostel. Derudover er Singapore Flyer et besøg værd….bare lidt dyrt!! Når man skal til Sentosa, kan man tage toget til Habour Front. Men kan vælge enten at tage en bus til øen eller med svævebanen…denne er dog også ret dyr. Tror faktisk også at man kan gå over. Og når man så er i Singapore, skal man også lige forbi Raffles Hotel på deres bar og have en Singapore Sling. Vi nåede desværre ikke natzoo, men satser på det næste gang vi kommer forbi. Så er der selvfølgelig også Chinatown, som er et besøg værd. Efter at vi er kommet hjem, hørte jeg om et underjordisk marked i Chinatown, men det fandt vi desværre ikke.
    Håber ovennævnte kan hjælpe dig lidt på vej

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account