This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Missdenmark

Vi lander i Manila og aner derfra ikke hvad vi skal, vi har 3 uger ca og vil gerne både opleve men også slappe af på de lækre strande.

Nogen der kender de bedste steder at se, en spissted der er et must ? vil gerne opleve den lokale befolkning, highland, stammefolket, strandene, ikke nødvendigvis så meget turiststederne. Måske et lækkert sted hvor man nærmest er alene 🙂
    Gerne en lille rute der starter i Manila og ender der også 🙂

Tak for hjælpen

Anonym reza

Hej

Jeg rejste til Filippinerne i januar, var der i 3 uger. en fantastik afslappende rejse. fra Manila tog jeg lokal bus til laog ca 8-10 timmers bus rejse. om natten er mindre trafik så det er hurtiger og fra Laog en lokal bus til Pagudpud. en dejlig strand. ikke ret mange turiser og meget afslappende. men kan også stoppe og dele den i afhængig havd man harlyst til. Jeg var nærmest eneste turist i busen til Laog. man kan også rejse rund i området hvis du har lyst. i pagud pud, både jeg i en resort helt tæt til strand, 100 kr pr nat, og maden var meget billig. det er flere restauranter på stranden hvor de har fantastisk filipina mad…

Anonym Guest

Jeg kan varmt anbefale steder som, Banaue, Sagada, El Nido.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account