Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545940
     Stinus1992

      Jeg er en kvinde på 21 år, som skal backpacke i Sydamerika fra d. 5 september og frem til slutningen af måneden – Skal afsted alene, og er derfor meget spændt og lidt nervøs på samme tid.
      Det er min første backpacker tur, og jeg synes derfor det kunne være sjovt at høre fra andre, som også skal backpacke i Sydamerika på dette tidspunkt. 🙂
      Jeg skal rejse fra Buenos Aires til Rio med forskellige stop undervejs b.la. Iguza falls.

      Alle tips omkring backpacking i Sydamerika, do’s and dont’s osv. tages imod med kyshånd! 🙂
      Jeg har en million spørgsmål, men tænker at der må være nogle ting der er vigtige at vide end andre 🙂

      KH Stine

      #3546557
       Mariatj

        Hej Stine

        Det er VIRKELIG nemt og billigt at rejse rundt med busser i Argentina. Busserne er super gode og man får mad – maden i busserne er dog ret dårlig..
        Jeg selv startede i Buenos Aires, tog derefter en bus til Rosario og derefter til Iguazu. Jeg rejste ikke I Brasilien, men hørte fra andre at det også er busser, man rejser med der 🙂
        Hvis du tager et stop i Rosario vil jeg klart anbefale et hostel der hedder La Lechuza. Vil nærmest sige du SKAL tage til Rosario, bare for at bo på det hostel 🙂 Ejeren Juan er helt fantastisk, og stemningen på hostellet er i top. Alle hygger med kort og rødvin om aftenen og jeg fik mange nye venskaber der,

        Men ellers, hvis du blot overholder de almindelige fornuftige regler, som ikke at gå alene ude om natten (især som pige!), så er det trygt at rejse i argentina.

        Håber du får en fantastisk tur!

        Maria

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account