Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525035
     Anonym

      … eller kan en kuffert også bruges. Jeg skal egentlig ikke backpacke, men bare to uger til Thailand, hvor jeg skal rejse lidt rundt (ikke det helt vilde) Kan jeg godt medbringe en kuffert i stedet for en rygsæk? Jeg har godt nok en 55L rygsæk, men vil hellere have en kuffert med.

      #3525036
       Mie

        Selvfølgelig kan du da det. Det er jo kun hva man selv syntes er næmmest. Jeg har haft rygsæk med de gange jeg har rejst, men kunne enligt lige så godt have haft en kuffert med. Hvis du ik skal rejse langt i bus eller på anden vis selv komme rundt kan du sagtens have en kuffert med. Go tur

        #3525048
         Pernille Jakobsen

          Jeg rejste for 2 år siden 1½ mrd rundt i Thailand med kuffert!! Var i Bangkok, Chaing mai og chaing rai og på Kho Chang øen og fløj fra sted til sted – så det var ikke noget problem! Var på trecking oppe nord på og havde bare min kuffert opmagsineret på hotellet og havde så en lille rygsæk med til turen.

          #3525053
           stepher

            Tak for jeres svar… Ja det er mig, der spurgte, systemet har det bare med at logge mig af, når jeg skriver i forum…
            Men tusind tak, det lyder som om at jeg godt kan tage min kuffert med og så bare en lille rygsæk i hånden 😉

            #3525166
             Sophia

              Det kan du sagtens, det er dog lidt nemmer med rygsæk. God tur:-)

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account