This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tvs1

Hej jeg er 10år og skal til vietnam i en måned sammen med min mor far og lillesøster(8år) og vil gerne hvide hvad man bare ikke må gå glip af

håber i kan give nogen gode råd 🙂

P.s det er første gang jeg rigtig er ude at rejse.

Anonym Rasmus

Hejsa.. Vietnam er jo et stort land.. Noget af det mest spændende er jo mest af alt bare at se de store kulturforskelle.. Især i den nordlige del er livet meget anderledes…
    Sapa helt i nord, hvor der lever en masse forskellige stammer, samt er et stort ugentligt marked i bjergene er noget man skal se!! Hanoi er en spændende by med masser af gode restauranter.. Derudover synes jeg Ha Long Bay er et must, så har i også mulighed for at bade lidt… Hvis i skal længere sydpå er der også masser at se og Nha Trang er en flot strandby med lang strandpromanade..
    Personligt er jeg ikk så vild med Ho Chi Minh city, da den er noget mere vestlig og så er trafikken bindegal, men dog er der nogle gode parker og vandland..

Anonym starshine

Hej hvordan har du planlagt at få Visa er det svært ?

Anonym Rasmus

Man kan søge visum på den vietnamesiske ambassade i Kbh.. Det er meget nemt.. Da jeg fik sidst tog det mig 20 min mens jeg ventede.. Ellers kan man bare sende det derover..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account