Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3539574
     S&L

      Hej alle eventyrlystne,
      Min ven og jeg overvejer at gøre ophold i Peru i én måned. Har I nogle erfaringer? Hvordan er naturen? Kan man opleve på egen hånd? Er der nogle ting, som man simpelthan bare skal opleve? Er det et land, der er værd at besøge?

      – På forhånd tak

      #3539581
       Lotte

        Hej med jer
        Jeg var i Peru i en måned i foråret, som det sidste land på en 4 mdrs backpackertur i Latinamerika. Og jeg synes det var et fantastisk land, som har rigtig meget at byde på. Naturen er storslået og jeg vil især anbefale jer at tage på trekking i Colca Canyon, hvilket både er en tur der kan gøres af begyndere og øvede. Desuden er Macchu Picchu jo et must, som jeg ikke synes man skal gå glip af – det er ikke overvurderet efter min mening, og der er grund til at det er en af verdens 7 vidundere 🙂
        I skal selvfølgelig gøre op med jer selv hvad I vil – fx synes jeg ikke I skal vælge Peru, hvis det er sol og strand I er ude efter, men er det derimod trekking, fantastiske naturoplevelser og en meget rig og spændende kultur I synes lyder interessant, så vil I elske landet. Desuden er det også et plus at det er ekstremt billigt at leve og rejse rundt i Peru.
        God tur, og spørg bare løs hvis der er noget 🙂

        #3539616
         Anonym

          Jeg vil også varmt anbefale Peru! I kan sagtens rejse rundt der på egen hånd, jeg rejste selv alene rundt i tre uger. Som ovenstående også skriver, så er det et land med gode trekkingmuligheder og mange bjerge (Andesbjergene går jo gennem hele Peru). Og ja, i må bestemt ikke gå glip af Machu Picchu, jeg mener også at det varmt fortjener sit gode ry. Cusco, Inkaernes gamle hovedstad er en utrolig hyggelig by, som desuden er omgivet at Inkaruiner, der kan nåes på dagsture. I vil ikke fortryde en tur til Peru!

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account