This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym oliverodin

Hej Backpacker Planet!

Min kammerat og jeg har lige afsluttet bartenderkursus her i Phuket, Thailand, og søger nu et job et eller andet sted ude i verden.

Jeg ville derfor høre om hvilke skandinaviske/”backpacker” barer I kender til/har erfaring med ude i verden?
    – Vi ved godt at der findes barer overalt, men vi søger gerne specifikt skandinaviske barer, da det oftest er lettere at få job i, forhold til andre barer som typisk ansætter lokale folk.

Vi havde umiddelbart tænkt på at få arbejde et sted i Asien eller Sydeuropa (nu når sæsonen starter), men vi er åbne for forslag fra hele verden! 🙂

Alt info omkring baren som fx. dens navn, sted, kontaktperson/e-mail osv. osv. modtages med kyshånd

Vi bestod begge kurset (EBS) med et B, og vi taler begge flydende engelsk/dansk, og jeg personligt også norsk – så vi tror oddsne er høje for at få job, vi mangler bare flere steder at søge end vi allerede har gjort 🙂

På forhånd tak!

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej drenge.
    Mine back packer dage i östen som stod på i mere en ti år, rejset folk til japan for at undervise,eller arbejde som bartender, eller gigalo ha ha ,den er god nok drenge, tjek det ud,i kan tjene kassen hvis i er gode,det er jo billige og flyve fra Bangkok til japan de har en bar gade i tokyo hvor det sker, tjek om i kan finde noget på google og tag chancen.
    lars

Anonym Lise

West Bar på Kos, Faces på Rhodos eller Tropicana i Platanias, Chania..
    West Bar har stort set bare skandinavisk personale, Faces er danskejet bar.. Arbejder som rejseleder, så derfor jeg ved det 🙂 Lykke til..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account