This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym heffer

Hvis du vil til Frankrig, så brug alpservice.dk. De hjælper med dele-lejlighed, jobs, transport – hele svineriet og de er rigtig gode til det.

Hvis du vil til Canada, så kan du evt. bo i danskerhuset fra whistlerbums.dk.

Østrig vil jeg nok foreslå at finde et job hjemmefra. Evt. via skisport.dk’s jobsektion… hvis du ikke kan finde noget, så er det muligt bare at tage derned og gå rundt og spørge. St. Anton er en rigtig svenskerby med masser af lir, Bad Gastein har en del danskere – du kan evt. søge på Blockhausl som er et nice diskotek med mange skandinavere. Iscghl er lidt dyrt at bo i og også svært at finde jobs. Ellers skal du ud i nogle af de små byer og være skiguide – Kappl evt.

Hvis du er til powder, så vælg Canada. Er du til fest og farver, så vælg Val Thorens. Er du til skiløb og skandinavisk selskab, så vælg Østrig.

Anonym Boge

Hey all!
    Jeg ved godt det er en backpacker hjemmeside, men har alligevel et spørgsmål.. Næste år vil jeg gerne være skibums i Frankrig, Østrig, Canada eller Japan, men jeg ved ikke hvor jeg skal købe lejligheder, få jobs osv.
    Er der nogle, der har nogle erfaringer som de vil dele?

peace

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account